نمایندگی خرید رب گوجه ایرانی

یکی از مهمترین چاشنی غذا ها، رب است که هم طعم و مزه به آن  می دهد و هم غذا را خوش رنگ و بو می کند. رب را می توان از چند راه خریداری نمود. خرید از بازار در هر شهر و یا استانی که هستیم. خریدن از نمایندگی مخصوص هر برند، خریداری از فروشگاه های اینترنتی که باعث می‌شود زمان کمی مصرف کنیم و هزینه هم کمتر شود. رب گوجه ایرانی طرفدارای زیادی دارد، البته اگر خانگی تهیه شود که درصد علاقمندان آن بالاتر هم می رود.

نمایندگی خرید رب گوجه ایرانی

طرز تهیه رب خانگی خوش رنگ بدون کپک

طرز تهیه رب خانگی خوش رنگ بدون کپک قدیم ها تابستان که می شد، بیشتر خانه ها بوی رب پختن می پیچید، شاید برایمان طرز پختن آن جالب باشد که آموزش ببینیم. چگونه یک رب خوش رنگ خانگی تهیه کنیم؟

موادی که برای پختن آن لازم داریم عبارتند از:

  • گوجه فرنگی
  • نمک
  • روغن مایع

طرز تهیه: اول گوجه ها را خوب می شوییم بعد که خشک شد، آنها را قاچ می زنیم حالا یا ۴ قاچ یا ۸ قاچ، سپس درون ظرفی بزرگ می ریزیم و رویش نمک می ریزیم، یک روز باید زیر آفتاب بماند.نکته مهم این که تند تند باید گوجه ها را هم بزنیم تا کپک نزند، تا وقتی که پوست گوجه سوا شود و وقتی آب انداخت یک صافی روی ظرف می اندازیم تا پوست و تخم گوجه فرنگی را بگیریم، قشنگ صاف می کنیم.باید با دست گوجه ها را محکم فشار دهیم تا صاف صاف شود، حالا روی گاز قابلمه را گذاشته و مایع رب را داخل آن می ریزیم قابل توجه بانوان، شعله گاز را کم کنید تا رب ته نگیرد و بسوزد. چند ساعت زمان لازم داریم تا رب آماده شود باید آنقدر بپزد تا به غلظت لازم رسیده و آب آن گرفته شود تا رب گوجه خوش رنگ به دست آید. نمک و روغن آن را ریخته و وقتی سرد شد داخل ظرف می ریزیم، حالا رب ما آماده است.

شاید سوال خیلی ها این باشد که چرا رب کپک می زند؟

کپک زدن علت های مختلفی دارد، مثلا وقتی داخل رب آب باقی بماند، همان باعث کپک زدن می شود و یا قاشق کثیف و چرب داخل ظرف رب کنیم و … که همه ی این عوامل باعث می شود رب خراب شود. 

 

آشنایی با تولیدی های رب گوجه ایرانی

آشنایی با تولیدی های  رب گوجه ایرانی رب گوجه اویلا به خاطر عطر و رنگ دلپذیری که دارد، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است که هم در فروشگاه ها و هم اینترنتی به مردم ارائه می شود.

کافیست به سایت مورد نظر رفته و رب مورد دلخواه خود را انتخاب نمایید و سفارش دهید. البته باید  برای خریدن یک رب خوب، اطلاعات کافی در مورد  کارخانه هایی که رب تولید می کنند داشته و با تولیدی های رب آشنا باشیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما