بازرگانی انواع رب گوجه فرنگی اسپتیک

رب گوجه فرنگی یکی از فرآورده های میوه گوجه فرنگی می باشد که سالیانه مقدار زیادی از آن در کشور ما در اقصی نقاط کشورمان کشت می شود.رب گوجه فرنگی کاربرد بسیاری در آشپزی و طعم و بوی غذا ها دارد و به عنوان یک چاشنی اصلی برای غذا به شمار می رود .همیشه یکی از بحث هایی که در کشور ما برای این محصول بوده است ،بحث صادرات این محصول با توجه به تولید فراوان این محصول در کشورمان می باشد.امروزه با تولید رب گوجه فرنگی اسپتیک که شرایط نگهداری آن بسیار راحت تر از شرایط معمول است و نیازی به سردخانه های عظیم ندارد ،کشورمان سالیانه مقدار زیادی از این محصول را نیز صادرات می کند.

بازرگانی انواع رب گوجه فرنگی اسپتیک

روش تهیه رب گوجه فرنگی صنعتی

روش تهیه رب گوجه فرنگی صنعتی در حال حاضر هر چه به جلو تر می رویم مصرف رب گوجه ارگانیک و صنعتی در کشور ما به شدت رو به افزایش است که تهیه این نوع از رب از مرحله تحویل آن از کشاورز تا تبدیل آن به رب گوجه فرنگی دارای فرایند های مختلفی نیز می باشد .

کارخانه برای تولید رب گوجه فرنگی مناسب باید به دنبال گوجه ای که تقریبا رسیده باشد و مقدار آب بیشتری داشته باشد که تولید رب آن برای کارخانه مقرون به صرفه تر باشد ،باید توجه داشت که از گوجه های با حالت شل و بسیار رسیده در تهیه رب گوجه استفاده نکرد ،چون احتمال کپک زدگی در آن نیز وجود دارد که این موضوع می تواند باعث رنجش مشتری شود‌.

حرارت دادن رب گوجه یکی از مراحل بسیار مهم می باشد چون در صورت حرارت ندادن مناسب ،مزه و طعم رب فرق کرده و دیگر خوش مزه نخواهد بود،هم چنین پس از حرارت دادن مرحله جدا کردن تفاله های رب می باشد که این عمل در شکل ظاهری رب برای جلب مشتری بسیار نیز اهمیت دارد.

در مرحله بعدی پس از اینکه رب گوجه آماده شده میکروب زدایی شد،اماده ی بسته بندی می شود و پس از بسته بندی شدن و درج شدن اطلاعات آن بر روی محصول آماده روانه شدن در بازار می شوند .

خرید عمده رب گوجه فرنگی اسپتیک

خرید عمده رب گوجه فرنگی اسپتیک همان طور که در ابتدای بحث گفتیم یکی از مشکلات در صادرات انبوه و فله این محصول شرایط نگهداری آن تا زمانی بود که رب گوجه شیشه ای هم چنان تولید می شد .

امروزه با تولید رب گوجه فرنگی اسپتیک که دیگر نیاز به دماهای بسیار بالا برای نگهداری ندارد ،و هم چنین نکته مهم تر از آن که هیچ تاثیری در کیفیت آن رب گوجه ندارد،باعث شده است که این محصول به هر نقطه از کشور و کشور‌های همسایه به راحتی فرستاده شود و در مدتی کوتاه بتواند صادرات این محصول را به طور شگفت انگیزی افزایش نیز بدهد .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما