مرکز عرضه گوجه چری خوشه ای

گوجه یکی از سبزیجاتی است که در همه ی جهان در موارد متفاوتی مصرف می شود و در ایران هم همانند دیگر کشور ها مراکز و گلخانه هایی جهت تولید و پخش این نوع سبزیجات وجود دارد. گوجه چری خوشه ای یکی از انواع گوجه های تولیدی است که مرکز عرضه ای برای آن در ایران وجود دارد و از این مراکز عرضه می توان به میدان بار های شهر های مختلف اشاره کرد.

مرکز عرضه گوجه چری خوشه ای

مشخصات گوجه های گلخانه ای

مشخصات گوجه های گلخانه ای انتخاب نوع مناسب گوجه فرنگی برای کشت ، مثل تمامی محصولات کشاورزی و گلخانه ای حائز اهمیت می باشد و باید در انتخاب آن به نکات زیادی توجه کرد . نوعی از گوجه ای که انتخاب می شود برای کشت، باید دارای بازار پسندی مطلوبی باشد و اندازه و فرم مطلوب داشته ،قابلیت تولی آن بالا باشد، مقاوم به بیماری ها و شرایط نامناسب منطقه مث نور کم ، دمای پایین و … باشد .امروزه گوجه فرنگی دارای ارقام گلخانه ای بسیار زیادی است و روز به روز به انواع آنها افزوده میشود که این ارقام از نظر کیفیت و بازار پسندی میوه ، نحوه ی رشد و نمو ، رنگ و بافت میوه ، شکل و اندازه آن و مقاومت بوته به آفات و بیماری ها و همچنین شرایط گلخانه ای با یکدیگر متفاوت می باشند . با توجه به گران بودن بذر گوجه فرنگی و بالا بودن هزینه های تولید آن، انتخاب بذر مناسب از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و موفقیت یا شکست در تولید تا حدودی بستگی به این موضوع دارد .

همانطور که ذکر شد گوجه انواع مختلفی دارد که یکی از آنها گوجه انگوری می باشد که با نام گوجه زیتونی هم شناخته می شود و نوعی از گوجه است که به زمان رشد کمی نیاز دارد و تراکم میوه دهی آن بسیار است و یکی از گوجه هایی که زیر مجموعه همین نوع گوجه است و گوجه زیتونی سانتیاگو نام دارد که یکی از مقاوم ترین انواع گوجه ها در برابر آفات و بیماری ها می باشد زیرا دارای بوته ای ضخیم و قوی است و به این جهت پای ثابت کشت هر ساله کشاورزان محسوب می شود.

واردات انواع گوجه چری خوشه ای

واردات انواع گوجه چری خوشه ای گوجه چری خوشه ای،یکی از انواع گوجه هایی است که به تازگی کشت آن به صورت گلخانه ای در ایران نیز همچون کشور های دیگر انجام می شود ولی چون صنعت کشت آن به تازگی راه اندازی شده است هنوز واردات این گوجه به کشور صورت می گیرد.

گوجه چری خوشه ای از کشور هایی همچون هند،چین و غیره به ایران وارد می شود چون این گوجه بسیار سفت و با قابلیت حمل و نقل عالی می باشد که در بازار های داخلی ایران به فروش می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما