مرکز عرضه گوجه زیتونی اصفهان

استفاده از گوجه زیتونی اصفهان برای سرو انواع خوراکی ها به ویژه در رستوان ها چند سالی است که مرسوم شده است. این محصول به لحاظ شکل ظاهری و طعم و مزه مشتری پسند بوده که همین امر نیز افزایش تولید آن را به دنبال داشته است. در این مطلب ضمن معرفی مرکز و نمایندگی های عرضه عمده گوجه زیتونی، مشخصات ارقام باکیفیت و درجه یک را بررسی می کنیم. پس برای شناخت بهتر و خرید ارزان این نوع گوجه با ما همراه باشید.

مرکز عرضه گوجه زیتونی اصفهان

مشخصات انواع گوجه زیتونی اصفهان

مشخصات انواع گوجه زیتونی اصفهان گوجه زیتونی که دارای نام اصلی Roma To,mato در بازار ایران به گوجه رومی یا ایتالیایی نیز شهرت دارد. بافت این محصول حالتی گوشتی مانند و سفت دارد. وجود دانه های بسیار ریز در این واریته موجب شده تا انبارداری آن بسیار آسان باشد. همین موضوع نیز موجب شده تا عده زیادی از فعالین علاقه زیادی به خرید عمده و نگهداری گوجه زیتونی در انبار جهت عرضه به بازار در زمان مناسب با قیمت رقابتی داشته باشند.
کاشت انواع گوجه زیتونی اصفهان معمولاً بعد از سپری شدن فصل زمستان و اواخر سرما تا اوایل فروردین ماه شروع می شود. البته باید خاطر نشان کنیم که بهترین شیوه برای پرورش این محصول، کشت از طریق نشاء است. هر چند کاشت بذر در عمق حدود یک سانتی متری زمین نیز در بین کشاورزان مرسوم می باشد.
از دیگر مشخصات انواع گوجه زیتونی مرغوب می توان به آبدار بودن آن اشاره نمود که سبب شده انتخاب مناسبی برای تولید رب گوجه فرنگی از سوی کارخانجات تولیدی باشد. همچنین برای افزایش رنگ انواع خورشت ها و غذاها می توان این نوع گوجه فرنگی را انتخاب کرد. چرا که ضمن داشتن رنگ قرمز، طعم بسیار لذیذ و دلنشینی را به غذا می دهد.

تولید ویژه گوجه زیتونی اصفهان

تولید ویژه گوجه زیتونی اصفهان کشت و تولید گوجه در اصفهان به دو روش گلخانه ای و زراعی صورت می گیرد. خوشبختانه واریته گوجه های زیتونی تا حدودی در برابر شرایط و عواملی محیطی مقاوم بوده و به راحتی می توان آنها در زمین های کشاورزی کاشت. همین امر موجب شده طی سالهای اخیر کشت و تولید این محصول در استان اصفهان افزایش و سالیانه حدود 53 هزارتن انواع گوجه از مزارع برداشت شوند.
در بازار گوجه داخلی و خارجی تقاضا برای ارقام گوجه زتیونی تولید اصفهان به واسطه کیفیت بالا و قیمت مناسب همواره در حال افزایش است. البته چگونگی سفارش و خرید عمده نقش مهمی در کاهش قیمت ها و هزینه های جانبی فعالین بازار دارد.
با توجه به گسترش تولید انواع گوجه زیتونی، نمایندگان فروش این مرکز برای تهیه و عرضه این محصول با قیمت رقابتی آماده همکاری با کلیه خریداران و تولید کنندگان در سراسر کشور هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما