مرکز عرضه رب گوجه شیشه ای

یکی از مواد مهم در آشپزی ایرانی، رب گوجه فرنگی است. طعم و رنگ بیشتر غذا ها با رب کامل می شود. در این حوزه محصولات متنوعی در بازار وجود دارد، که البته بهترین آن ها، رب گوجه شیشه ای است. بیشتر تولید کنندگان رب را نیز مانند سایر مواد کنسروی، در قوطی های فلزی بسته بندی می کنند. در قوطی پس از باز کردن دور انداخته می شود و اگر رب به ظرف دیگری منتقل نشود، خشک و غیر قابل استفاده خواهد شد. در ادامه به مزیت های دیگر رب های شیشه ای خواهیم پرداخت.

مرکز عرضه رب گوجه شیشه ای

مشخصات انواع رب گوجه شیشه ای

مشخصات انواع رب گوجه شیشه ای در بازار، رب گوجه فرنگی فروش بسیار زیادی دارد؛ زیرا این محصول، به عنوان یک چاشنی خوشمزه، به اکثر غذاهای ایرانی افزوده می شود و علاوه بر خوش طعم کردن غذا، رنگ زیبایی هم به آن می دهد. 

تعداد شرکت هایی که رب را در قوطی های شیشه ای بسته بندی می کنند، اندک است، ولی باید بدانید که ظروف شیشه ای، از بهترین ظروف برای نگهداری رب می باشد.

رب حال اسیدی دارد و هنگامی که قوطی های فلزی ریخته می شود، به اصطلاح فلز را می خورد و باعث تغییر رنگ فلز می شود. این در واقع یک واکنش شیمیایی است که باعث تولید مواد مضری برای بدن می شود.

به دلیل همین واکنش های گفته شده، رب در ظروف فلزی زودتر کپک می زند و خراب می شود. پس بهترین انتخاب همان رب شیشه ای است.

از دیگر مزیت های این محصول این است که، پس از باز کردن رب نیازی به تعویض ظرف آن نیست و با همان ظرف شیشه ای می توانید آن را در یخچال برای مدت طولانی نگهداری نمایید.

قیمت تولیدی رب گوجه شیشه ای

قیمت تولیدی رب گوجه شیشه ای تولیدی رب گوجه ای شیشه ای، امروزه در حال افزایش است و بسیاری از شرکت ها در تلاش هستند، تا با تغییر بسته بندی رب ها و حذف قوطی های فلزی، محصول سالم تر و بهتری را ارائه دهند.

در قوطی های شیشه ای، به دلیل آنکه مقاومت بیشتری در گرما و سرما دارد و به راحتی تغییر دما نمی دهد، مواد غذایی سالم تر می مانند. 

همچنین می توان رب را بدون مواد نگهدارنده و با گرفتن هوای داخل شیشه، تا مدت زیادی به صورت کاملا سالم و با حفظ تمام ارزش های غذایی آن نگهداری کرد.

درست است که، قیمت رب های شیشه ای از رب هایی با قوطی فلزی بیشتر است، اما در عوض محصولی که خریداری می کنید، تمامی استاندارد های کیفی را دارا می باشد.

کافی دو رب، از یک برند که در ظروف فلزی و شیشه ای بسته بندی می کند را تهیه نمایید. سپس با چشیدن محتوای هر یک از آن ها و مقایسه ی رنگ و طعم، به اهمیت ظروف بسته بندی خواهید رسید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما