مرکز صادرات گوجه گیلاسی مینیاتوری

گوجه ها جزء یکی از خوشمزه ترین و پر خاصیت ترین سبزیجات می باشد. گوجه ها مدل های مختلفی دارند. بعضی از آن ها زمینی هستند و سایز بزرگی دارند و برخی از آن ها درختی می باشند و سایز های متوسطی دارند و مدل آخر آن ها گلخانه ای است که گوجه گیلاسی نام دارد. 

مرکز صادرات گوجه گیلاسی مینیاتوری، انواع گوجه های گیلاسی را در بسته بندی های متنوع و گوناگون و حجم و اندازه های مختلفی به مشتریان و متقاضیان خود عرضه و ارائه می کند. 

مرکز صادرات گوجه گیلاسی مینیاتوری

آشنایی با پرورش گوجه چری

آشنایی با پرورش گوجه چری گوجه های چری یا گیلاسی در گلخانه ها پروش می یایند و رشد می کنند. برای کشت این گوجه ها باید یک گلخانه بسیار بزرگ را با سقف پوشیده شده از پلاستیک های ضخیم و بزرگ را با دستگاه های تهویه مناسب و همچنین لوله های آبیاری و یا قطره ای مجهز نمود. خاک های پرورش این گوجه ها نیز بسیار حساس و مخصوص و خاص می باشد. این خاک ها در ابتدا باید در طی چندین مرحله شخم زنی شوند تا آماده کشت برای گوجه ها شوند. سپس زمین را زه کشی کرده تا مرتب و منظم شوند تا گوجه ها دقیق کاشته شوند. 

سپس بذر های گوجه های گیلاسی مینیاتوری کاشته می شود و در زمان بندی دقیق و منظم و مرتب آبیاری می شوند. مدت زمان کشت و رسیدن این محصول متغیر است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. اگر شرایط آبیاری منظم و مرتب باشد و دقیق انجام شوند و همچنین سقف آن ها ایده آل باشد و کاملا شرایط گلخانه ای فراهم باشد، گوجه ها طی چندین ماه به پمر می نشینند. 

عرضه انواع گوجه گیلاسی مینیاتوری

عرضه انواع گوجه گیلاسی مینیاتوری عرضه انواع گوجه گیلاسی قرمز مینیاتوری، در انواع سایز ها و بسته بندی ها به مشتریان و متقاضیان و خریداران صورت می پذیرد. قیمت نهایی انواع گوجه گیلاسی قرمز به عوامل مختلفی بستگی دارد که در اینجا به فررسی برخی از آن ها می پردازیم:

اولین و مهم ترین عامل گلخانه ای بودن با نبودن گوجه ها می باشد. گوجه های گلخانه ای به دلیل اینکه شرایط گلخانه بسیار حساس و پر هزینه هستند، گوجه های رسیده قیمت بیشتری داشته و گران تر خواهد بود. عامل بعدی اندازه و حجم گوجه ها می باشد. اگر بسته بندی گوجه ها بزرگ تر و زیاد تر باشند، قیمت بیشتر و گران تری خواهند داشت. عامل بعدی سایز گوجه ها می باشد. گوجه های گیلاسی سایز های مختلفی دارند. برخی از آن ها به اندازه فندوق هستند و برخی از آن ها به اندازه گردو می باشند. به هر میزانی که سایز گوجه ها بزرگ تر باشند، قیمت بیشتری دارند.  

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما