مرکز صادرات رب گوجه قرمز

در گذشته برای تهیه رب گوجه قرمز، مادرها به همراه مادربزرگ ها و سایر بستگان، سختی و مشقت فراوانی را متحمل می شدند. آنان مقدار زیادی از گوجه را در تشت های بزرگ می شستند و پس از زحمت بسیار، درنهایت دیگ های بزرگ را روی شعله می گذاشتند و به پخت رب گوجه مشغول می شدند. حال، فرزندان همان مادران زحمتکش و کدبانو، در بزرگسالی از آموزه های آنان استفاده می کنند و طعم جادویی و خاطره انگیز رب گوجه آنها طوری است که کشورهای دیگر نیز خواهان آن هستند و ایران در صادرات رب گوجه از کشورهای ممتاز شده است.

مرکز صادرات رب گوجه قرمز

آشنایی با خواص رب گوجه فرنگی

آشنایی با خواص رب گوجه فرنگی هر گیاهی خواص ویژه خود را دارد. گیاه گوجه فرنگی نیز از این قاعده مستثنی نیست و نمی توان از خواص شگفت انگیز و بی نظیر آن چشم پوشی کرد. گوجه فرنگی در زمینه های آرایشی، بهداشتی، دارویی و صنایع غذایی نقش قابل توجهی دارد.

ارزش غذایی رب گوجه فرنگی نیز به اندازه و مشابه خود گیاه گوجه فرنگی است‌. بنابراین استفاده از رب گوجه تنها به دلیل رنگ چشم نواز، عطر و طعم خارق العاده آن نیست، بلکه بهره مند شدن از مواد مغذی و مفید آن هم از دلایل استفاده از رب گوجه در تهیه غذا می باشد. مقدار کمی از رب گوجه فرنگی، مثلا یک قاشق غذا خوری، سرشار از آنتی اکسیدان هست. همان گونه که می دانیم آنتی اکسیدان ها در تقویت سیستم ایمنی بدن اهمیت به سزایی دارند و استفاده از مواد خوراکی که حاوی آن باشند، به ویژه در این شرایط کرونایی توصیه شده است.

علاوه بر آنچه که گفته شد، رب گوجه فرنگی منبع خوبی برای آهن، ویتامین ب و پتاسیم نیز می باشد. مقادیر آهن و پتاسیم کمک به عملکرد بهتر سلول های خونی و تنظیم مقادیر مایع و مواد بدنی موجود در بدن می کند. رب گوجه فرنگی خالص روغن و چربی های مضر ندارد و نمی تواند سبب افزایش وزن شود، لذا می شود در تهیه غذاهای رژیمی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

بررسی قیمت روز رب گوجه قرمز

بررسی قیمت روز رب گوجه قرمز قیمت رب گوجه قرمز به قیمت گوجه بستگی دارد. قیمت گوجه نیز تحت تاثیر عواملی مانند قیمت کودهای شیمیایی و سایر عوامل دخیل در پرورش آن هست. بنابراین قیمت رب گوجه فرنگی وابسته به قیمت و کیفیت گوجه و سایر مواد اولیه و بسته بندی متغیر است.

با این حال کارخانجات و تولیدی های شناسنامه دار درصدد هستند تا از افزایش و یا کاهش قیمت چشمگیر و ناگهانی جلوگیری به عمل آورند تا نه تولیدکننده و نه مصرف کننده آسیب نبینند.

رب گوجه فرنگی در بسته بندی با وزن های متنوع به صورت آنلاین و حضوری در مراکز فروش عرضه می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما