مرکز توزیع گوجه گلخانه ای دافنیس

این روز ها انواع گوجه ها چه در زمین های زراعتی و چه در گلخانه ها تولید می‌شوند. یکی از انواع این گوجه ها که بسیار هم پر طرفدار است، گوجه گلخانه ای دافنیس می‌باشد. این محصول ارزش غذایی بسیار و موارد مصرفی بالایی دارد و تهیه آن برای عموم نیز بسیار راحت و ساده می‌باشد. پس می‌تواند یک گزینه مناسب برای سبد خرید هر خانوار باشد.

مرکز توزیع گوجه گلخانه ای دافنیس

غذای خود را با گوجه گیلاسی تزیین کنید

غذای خود را با گوجه گیلاسی تزیین کنید اگر می‌خواهید بیشتر با ماهیت گوجه آشنا شوید، باید بگویم ۹۵ درصد محتوای یک گوجه را آب تشکیل می‌دهد. و اما ۵ درصد دیگر آن، آن ۵ درصد را مقادیر زیادی کربوهیدرات و فیبر تشکیل می‌دهد. گوجه فرنگی حاوی ویتامین های A و K و همینطور خانواده ویتامین B می‌باشد. این گیاه سرشار از ویتامین C و دیگر آنتی اکسیدان ها می‌باشد، در نتیجه در جلوگیری از ابتلا به بسیاری از بیماری ها همچون سرطان موثر و مفید است. گوجه ها از کالری بسیار کمی برخوردارند و فیبر بالایی دارند درنتیجه گوارش سریعتر انجام می‌شود و چربی هم ذخیره نمی‌شود، پس مصرف آن ها می‌تواند برای کاهش وزن کمک خوبی باشد.

گوجه فرنگی دارای خواص بسیاری می‌باشد که از جمله این خواص میشود به موارد زیر اشاره کرد:

  • پیشگیری و کمک به درمان انواع بیماری ها
  • جلوگیری از سنگ صفرا
  • ارتقای سیستم ایمنی بدن
  • مفید برای افرادی که دیابت دارند
  • مفید برای استحکام و ترمیم استخوان ها
  • مفید برای زنان باردار و جنینشان
  • ساختن ماهیچه و ترمیم سلول ها
  • جلوگیری از ریزش مو و سفید کننده و نرم کننده طبیعی پوست

یکی از انواع گوجه ها، گوجه فرنگی تزیینی است که در فرانسه معروف به گیلاس عشق است. محبوبیت و اهمیت این گیاه به دلیل میوه های زیبایش است. از این گوجه های تزیینی یا گیلاسی برای آراستن غذا و زیبا تر کردن سفره استفاده می‌شود. یکی دیگر از انواع گوجه ها، گوجه زیتونی گلخانه ای می‌باشد. به این گوجه، گوجه ایتالیایی یا رومی نیز می‌گویند. از این گوجه به دلیل فرم و اندازه کوچک آن و همچنین قرمز بودنش در سالاد ها و تزیین انواع غذا ها استفاده می‌شود.

صادرکنندگان گوجه گلخانه ای دافنیس

صادرکنندگان گوجه گلخانه ای دافنیس به دلیل محبوبیت و طرفداران بسیاری که گوجه گلخانه ای دافنیس دارد، یافتن و خریداری این محصول بسیار آسان است و در تمامی بازار های کشور یافت می‌شود. تولید کنندگان گوجه های گلخانه ای دافنیس، همواره کوشش میکنند تا در انتهای کارشان محصولی با کیفیت را برداشت و عرضه کنند. شما می‌توانید علاوه بر مراکز فروش، این محصول را از خود تولید کنندگان به طور مستقیم نیز خریداری کنید. گوجه گلخانه ای دافنیس به علت داشتن طرفداران بسیار، به کشور های دیگر نیز صادر می‌شود. پس تاجران و صادرکنندگان می‌توانند سود خوبی از صادرات این محصول بدست آورند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما