مرکز توزیع گوجه فرنگی گلخانه ای

در حال حاضر، ایران به عنوان تولید کننده برتر کشور در زمینه تولید انواع گوجه فرنگی از جمله گوجه فرنگی گلخانه ای از رونق زیادی برخوردار بوده که توانسته با استفاده از مواد اولیه مرغوب و ارگانیک در تولید این محصول نقش بسزایی داشته باشد.

همچنین مرکز توزیع این ماده غذایی با ارزش سعی می کند تا محصولات خود را با بالاترین درجه کیفیت و مناسب ترین قیمت در بازارهای جهانی عرضه نماید چرا که با استانداردهای خاص، در بسته بندی های متنوع به طور گسترده صورت گرفته است.

مرکز توزیع گوجه فرنگی گلخانه ای

خواص گوجه فرنگی برای سلامتی

خواص گوجه فرنگی برای سلامتی

امروزه گوجه فرنگی از فواید زیادی برای سلامت بدن انسان برخوردار می باشد زیرا دارای خواص آنتی اکسیدانی فراوان و همچنین سرشار از انواع ویتامین های آ، ث، کا و نیز غنی از انوع پروتئین ها و املاح معدنی نظیر: کلسیم، پتاسیم، آهن، منگنز، روی، مس، سرب و غیره می باشد که تضمین سلامت فرد و نیز در پیشگیری از انوع درمان ها موثر واقع شده است.

شایان ذکر ست از فواید گوجه فرنگی می توان با توجه به خواص بی شماری که دارد در درمان بیماری های قلبی عروقی، فشار خون، کم خونی، سرطان، تقویت حافظه، تقویت سیستم ایمنی و عصبی بدن، افسردگی، پوست، بهبود بینایی چشم، سلامت گوارش، دیابت، کاهش وزن، کیسه صفرا، و دیگر درمان ها بسیار تأثیر گذار باشد که افراد از آن استفاده های زیادی می برند.

باید یادآور و متذکر شد که از انواع گوجه گلخانه ای می توان به گوجه چری درجه یک اشاره نمود که درای طعم و مزه عالی و بسیار خوشمزه است که بهترین مزه گوجه فرنگی در کشور را به خود اختصاص داده که در گلخانه می توان انواع آن را با کیفیت مرغوب پرورش داد و نیز روانه بازار نمود.

انواع گوجه چری عبارتنداز: گوجه چری زرد گلابی، گوجه چری زرد گیلاسی، گوجه چری قرمز زیتونی، گوجه رابی، گوجه نورا، و غیره که هر کدام بسته به نوع خود دارای شکل ظاهری و کیفیت متنوع با بسته بندی های کاملا استاندارد، بهداشتی و ارگانیک می باشند که بسته به سلیقه افراد انتخاب و مورد مصرف قرار می گیرند.

شرکت عرضه گوجه فرنگی گلخانه ای

شرکت عرضه گوجه فرنگی گلخانه ای

در حال حاضر شرکت عرضه گوجه فرنگی گلخانه ای سعی کرده با ایجاد نمایندگی های معتبری در سراسر کشور بتواند محصول خود را با کیفیت عالی و قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد که امروزه از استقبال زیاد و نیز فروش ویژه ای برخوردار بوده که اغلب عرضه و فروش این محصول عمده به روش مستقیم و بدون واسطه یا از طریق کانال ها و سایت اینترنتی مختلف صورت گرفته که هم به نفع خریدار و هم به نفع فروشنده آن بوده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما