مرکز بازرگانی رب گوجه فرنگی قوطی

رب گوجه فرنگی قوطی یکی از عمده ترین و مهم ترین محصولاتی است که ما در این مرکز بازرگانی آن را به بازار عرضه می کنیم. رب گوجه فرنگی سالم یکی از اصلی ترین و همیشگی ترین چاشنی هایی است که معمولا در بیشتر غذاهای ایرانی از آن استفاده می کنند. رب گوجه فرنگی علاوه بر رنگ دهی عالی به غذا، طعم لذیذ و خواص فراوانی به غذا می دهد. در ادامه ما از ویتامین ث موجود در گوجه فرنگی و فواید آن مطالبی را ذکر می کنیم .

مرکز بازرگانی رب گوجه فرنگی قوطی

رب گوجه فرنگی سرشار از ویتامین C است

رب گوجه فرنگی سرشار از ویتامین C است رب گوجه فرنگی یکی از چاشنی های پر کاربرد در تهیه بسیاری از غذا های ما ایرانی ها می باشد، که به روشی خاص تهیه و تولید می شود. رب گوجه فرنگی منبع غنی از ویتامین ث می باشد که شاید در مقایسه با خود گوجه فرنگی این مقدار کمتر باشد ، ولی مصرف آن می تواند بخش عمده ای از نیاز بدن به ویتامین ث را برطرف کند.

در حقیقت تعداد زیادی از کارشناسان تغذیه گوجه فرنگی را منبع کاملی از ویتامین ث می دانند که مسلما رب گوجه فرنگی نیز این خواص را در بر دارد از طرفی وجود ویتامین ث در گوجه فرنگی باعث بهبود عملکرد ریه ها و کارایی قلب می شود که این خود سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.

رب گوجه فرنگی به دلیل داشتن مواد مغذی و ترکیبات مفید زیادی که دارد خواص و فواید فراوانی برای سلامتی انسان دارد. در واقع شما با مصرف فقط یک قاشق غذا خوری از رب می توانید نیاز روزانه خود به مواد مغذی مثل آهن، ویتامین های گروه ب، پتاسیم، ویتامین ث و آنتی اکسیدان ها را برطرف و تامین کنید.

ویتامین ث موجود در رب گوجه فرنگی سبب می شود که به سیستم گوارش بدن انسان کمک کند و هضم غذا را آسان می کند، همچنین به عنوان یک ملین عمل می کند و برطرف کننده یبوست می باشد.

قیمت باورنکردنی رب گوجه فرنگی قوطی

قیمت باورنکردنی رب گوجه فرنگی قوطی ما در این مرکز رب گوجه فرنگی پاستوریزه را در بسته بندی های مختلف و در قوطی های مخصوص رب گوجه به بازار عرضه می کنیم واین محصول را با شرایط و قیمت باور نکردنی در اختیار شما قرار می دهیم. لازم است بدانید که محصولی که به شما ارائه می دهیم کاملا بهداشتی و دارای سیب سلامت می باشد و تضمین می کنیم که این محصول کاملا مرغوب و با کیفیت است.

برای اطلاع از شرایط خرید رب گوجه فرنگی قوطی کافی است با ما تماس بگیرید و یا به سایت این مرکز بازرگانی مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما