مراکز پخش رب گوجه یک کیلویی

رب گوجه فرنگی موجود در بازار به اشکال مختلف ارائه شده است. این محصول می تواند در شاسه های چند ده گرمی و یا بشکه های اسپتیک چند صد کیلویی در اختیار خریداران قرار گیرد. یکی از رایج ترین اشکال عرضه این محصول به صورت رب گوجه یک کیلویی می باشد که توسط مراکز پخش آن در سراسر کشور توزیع می ‌شود و خریداران می ‌توانند جهت سفارش این محصول به صورت عمده با این مراکز مستقیماً ارتباط برقرار کنند.

مراکز پخش رب گوجه یک کیلویی

آشنایی با ارزش غذایی رب گوجه

آشنایی با ارزش غذایی رب گوجه رب گوجه فرنگی از جمله چاشنی های بسیار پرطرفدار جهان است که به ویژه در ایران در اثر غذاها مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای ارزش غذایی بسیار بالایی نیز می باشد. بهترین این محصول تنها از آب گوجه فرنگی تازه و نمک به مقدار کافی تشکیل شده است که کاملاً غلیظ شده و می ‌تواند در خوش رنگ و خوش طعم کردن غذاها مورد استفاده قرار گیرد.

میزان انرژی موجود در ۱۰۰ گرم از این محصول بسیار پایین و در حدود ۸۲ کیلو کالری است و این نشان دهنده میزان کم کربوهیدرات ها در رب می باشد. این ماده غذایی از نظر پروتئین نیز فقیر است و تنها ۴ درصد آن را پروتئین تشکیل می ‌دهد. این محصول حاوی مقادیر بسیار کمی چربی است به گونه‌ای که در ۱۰۰ گرم از این رب گوجه تنها 0.4 گرم چربی وجود دارد بنابراین این فرآورده غذایی به دلیل انرژی، پروتئین و چربی پایین برای افراد مبتلا به چربی و قند خون بالا مناسب است و حتی می‌تواند باعث کاهش آنها در بدن شود.

از مهمترین ویژگی های رب گوجه عدم وجود هر مقدار از کلسترول می باشد به همین دلیل هیچ ‌گونه تاثیری در افزایش کلسترول خون دارد. ارزش غذای خاص این محصول بیشتر به خاطر وجود انواع ویتامین ها و مواد معدنی موجود در آن می باشد به گونه‌ای که این محصول از نظر ویتامین A و D و K بسیار غنی است و کمتر چاشنی را می‌توان یافت که به این میزان حاوی ویتامین باشد.

قیمت باورنکردنی رب گوجه یک کیلویی

قیمت باورنکردنی رب گوجه یک کیلویی

رب گوجه فرنگی یک کیلویی پرطرفدارترین انواع رب گوجه موجود در بازار می باشد که با قیمت باور نکردنی توسط فروشنده این محصول در بازار عرضه شده است. رب گوجه فرنگی شیشه ای نسبت به انواع مشابه دارای پایین ترین قیمت است و کیفیت بالایی برخوردار است؛ این رب گوجه فرنگی استانداردهای لازم در زمینه تولید و بسته بندی را کسب کرده و از کیفیت بالایی برخوردار است.

برای خرید این رب با قیمت بسیار ارزان و باورنکردنی می توانید به وب سایت مراکز پخش این محصول مراجعه کنید و ضمن مشاهده انواع مختلفی این رب و مشخصات آنها نسبت به ثبت سفارش خود به قیمت درج شده در سایت اقدام نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما