قیمت عمده رب گوجه نازچین در شیراز

خریداران رب گوجه فرنگی نازچین در شیراز می توانند جهت تهیه این رب با قیمت عمده از گوجه ایران کمک بگیرند .
قارچ از طریق بافت های چوبی به سمت بالا رشد می کند و موادی سمی تولید می کند که باعث ایجاد زردی ، پژمردگی و مرگ در گیاه می شود . بافت های چوبی ساقه های گیاهان آلوده بی رنگی قهوه ای را نشان می دهند . پژمردگی فوزاریومی در دجه حرارت بالای خاک ( حدود 27 درجه سانتی گراد ) تشدید می شود . قارچ در غیاب گوجه فرنگی بیش از دو سال در مزرعه نمی تواند دوام پیدا کند . 
رشد گیاهچه ها در خاک آلوده ممکن است آنها را بیمار کند ، اما اغلب قبل از اینکه نشاء شوند علائمی را نشان نمی دهند . بیماری از این طریق به مزرعه منتقل می شود . علائم به صورت زرد شدن برگ های پایینی ظاهر می شود ، هنگامی که بیماری رو به بالا پیشرفت می کند پژمرده شده و رو به پایین خمیده می شود . زرد شدن برگ ها اغلب روی یک طرف گیاه توسعه می یابد .
سیستم آوندی نیز تغییر قهوه ای رنگ دارد که تا بالای ساقه توسعه می یابد . ریشه ها نیز می توانند آلوده بشوند و گیاهان سرانجام متلاشی شده و از بین می روند . عاما بیماری روی بذر ، نشاءهای آلوده ، ابزار و خاک هم دیده شده است . همانند اغلب گونه های فوزاریومی این قارچ به خوبی در خاک بقا می یابد . شدت نور پایین ، طول روز کوتاه و دمای 28 درجه سانتی گراد برای این بیماری مطلوب است .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما