قیمت عمده انواع رب گوجه فرنگی

قیمت عمده رب گوجه فرنگی


قیمت عمده انوع رب گوجه فرنگی در برند های ممتاز رضوی، بهدیس، خرسند، کژال، بزرگمهر، سرخ آبی و سایر مارک های تولید رب گوجه فرنگی را می توانید به قیمت درب کارخانه از طریق سایت صنایع غذایی درسینا در بسته بندی های شیشه و قوطی با وزن های ۴۰۰ گرمی، ۸۰۰ گرمی، ۴ و حلب ۱۷ کیلویی به دست آورید.

انواع رب گوجه در بسته بندی های متنوع

رب گوجه از بهترین و محبوب نرین چاشنی های غذایی به شمار می رود که در بین مردم کشورهای مختلف جایگاه یکسانی دارد. کشور های زیادی در زمینه تولید رب گوجه فعالیت ندارند از این رو این محصول را می توان یک کالای مناسب برای صادرات در نظر گرفت. کارخانه های متنوعی در کشور ما نسبت به تولید رب گوجه مشغول به فعالیت هستند و رب گوجه فرنگی را در بسته بندی های متنوع به فروش می رسانند. از انواع محتلف رب گوجه فرنگی که بسیار مورد استقبال خریداران می باشند می توانیم به نمونه زیر اشاره نماییم.

  • رب گوجه ممتاز
  • رب گوجه بهدیس
  • رب گوجه خرسند
  • رب گوجه رژین
  • رب گوجه زشک
  • رب گوجه تبرک
  • رب گوجه عزیز
  • رب گوجه قرمز
  • رب گوجه دلند
  • رب گوجه آستانه
  • رب گوجه کژال
  • رب گوجه سرخ آب
برند های فوق در صنعت تولید رب گوجه در کشور ما یکه تاز هستند و توانسته اند با ارایه کیفیت خوب نظر مثبت خریداران رب گوجه را به سمت خود جلب نمایند.

قیمت عمده رب گوجه فرنگی

بسته بندی های رب گوجه فرنگی هم بسیار متفاوت و شکیل می باشد که به برخی از آنها اشاره می کنیم.

  1. قوطی تتراپک ۲۵۰ گرمی
  2. قوطی کلید دار ۴۰۰ گرمی
  3. قوطیی ساده و کلید دار ۸۰۰ گرمی
  4. شیشه ۷۵۰ گرمی
  5. حلب ۴ کیلویی
  6. حلب ۱۷ کیلویی
  7. دبه های ۲۰ تا ۵۰ کیلویی
  8. بشکه های اسپتیک ۲۰۰ یا ۲۲۰ لیتری
تنوع در بسته بندی های رب گوجه فرنگی این امکان را برای خریداران فراهم می کند تا بتوانند بر حسب نیاز خود اقدام به خرید رب گوجه فرنگی نمایند.

قیمت عمده رب گوجه فرنگی

تاریخچه تولید رب گوجه فرنگی چیست؟

در ایام قدیم میوه های تابستانی را نمی شد در فصول سرد پیدا نمود به همین خاطر مردمان قدیم برای اینکه بتوانند از میوه  و یا صیفی جات تابستانی در زمستان استفاده کنند آن ها به روش های مختلفی نکه داری می کردند.
به عنوان مثال می توان به ذکر چند مورد از نگه داری میوه ها اشاره نمود.

  • انگور ها را در زیر زمین یا پستو خانه ها نگه می داشتند.
  • خربزه و هندوانه را معمولا در زیر کاه های انباشته در انبار نگه داری می کردند.
  • گوجه را در آب نمک قرار می دادند.

تا اوایل دهه ۵۰ تنها یکی یا دو کارخانه وجود داشتند که در زمنیه تولید رب گوجه فرنگی در کشور فعالیت داشتند. اکثر مردم چون با رب کارخانه ای میانه خوبی نداشتند از این رو در فصل تابستان که گوجه فرنگی وجود داشت اقدام به خرید گوجه و تهیه رب از آن می نمودند. گوجه فرنگی با اینکه یک محصول وارداتی به شمار می رود خیلی سریع توانست جایگاه خود را در بین مردم کشور باز نمایند. امروزه به قدری گوجه فرنگی و محصولات مشتق از آن مانند رب گوجه و سس گوجه در میان خانواده های ایرانی رخنه و نفوذ کرده اند که انگار هزاران سال است که در سفره مردم ما جای دارند.
قیمت عمده رب گوجه فرنگی

قیمت عمده رب گوجه فرنگی

برای اینکه از قیمت عمده رب گوجه فرنگی در بازار بتوانیم اطلاع به دست آوریم نیاز به این داریم که با یک مرکز معتبر در زمینه خرید و فروش انواع رب گوجه فرنگی در ارتباط باشیم. مراکز مختلفی هستند که می توان از آنها برای خرید عمده انواع رب گوجه و استعلام قیمت انواع برند های رب کسب خبر نمود. هر برند رب گوجه در بازار بر اساس یک سری از پارامتر ها قیمت گذاری می شود و قیمت عمده آن در بازار بر اساس این پارامترها تعیین می شود.

  • بریکس رب گوجه
  • برند رب گوجه
  • بسته بندی
  • وزن بسته بندی
  • کیفیت رب گوجه
  • رنگ دهی رب گوجه
  • فروش رب گوجه فرنگی برای داخل کشور
  • فروش رب گوجه برای صادرات

این عوامل که بر شمردیم در تعیین قیمت عمده رب گوجه فرنگی به صورت مستقیم دخالت دارند.

قیمت عمده رب گوجه فرنگی
ما در این نوشتار به قیمت رب گوجه ۸۰۰ گرمی که بیشتر مورد اقبال خریداران هستند اشاره بسیار کوتاهی می نماییم.

  1.  ممتاز…………………………. ۱۴۹۰۰ تومن
  2.  رضوی………………………… ۱۴۷۰۰ تومن
  3. بهدیس………………………. ۱۳۰۰۰ تومن
  4. کژال………………………….. ۱۲۸۰۰ تومن
  5. زشک………………………… ۱۵۴۰۰ تومن
  6. تبرک…………………………. ۱۴۹۰۰ تومن
  7. خرسند……………………… ۱۳۲۰۰ تومن
  8. آستانه………………………. ۱۴۸۰۰ تومن
  9. سرخ آبی…………………… ۱۴۹۰۰ تومن

برای اطلاع از قیمت عمده رب گوجه فرنگی در هر شهری که هستید فقط با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید با شرکت صنایع غذایی درسینا تماس بگیرید و انواع رب گوجه را با ارزان ترین قیمت از ما خرید نمایید.

قیمت عمده رب گوجه فرنگی

خرید رب گوجه فرنگی از کارخانه

رب گوجه فرنگی از محصولاتی است که اکثر خریداران آن می خواهند آن را به قیمت کارخانه خرید نمایند تا برایشان مقرون به صرفه باشد. معمولا افرادی که قصد خرید رب گوجه فرنگی از کارخانه را دارند تجار و عمده فروشان رب گوجه فرنگی در بازار هستند. دسترسی به کارخانه های تولید رب گوجه فرنگی برای تهیه رب گوجه برای همه خریداران مقدور و میسر نمی باشد. خرید رب گوجه فرنگی از کارخانه این امکان را برای خریداران فراهم می آورد تا آنها بتوانند به هر مقداری که نیاز دارند رب گوجه فرنگی خریداری نمایند و محدودیتی در حجم خرید نداشته باشند. این افراد چون دسترسی به کارخانه های تولید رب گوجه ندارند از طریق اینترنت به جستجوی مراکزی می پردازند که بتوانند از این مراکز خرید رب گوجه فرنگی را با قیمت کارخانه انجام دهند.
قیمت عمده رب گوجه فرنگی

فروش عمده رب گوجه ارزان

خریداران بی شماری این هستند که بتوانند با تجاری در ارتباط باشند که در زمینه رب گوجه فرنگی ارزان قیمت فعالیت دارند. معمولا همه فروشندگان رب گوجه فروشنده این محصول با قیمت ارزان نمی باشند و اکثر رب گوجه های آنها از قیمت بالایی برخوردار هستند. خرید رب گوجه ارزان قیمت دغدغه بسیاری از خریداران این محصول است آن هم به این خاطر که رب گوجه یکی از مواد غذایی پر مصرف می باشد. برند های محدودی هستند که در زمینه رب گوجه ارزان قیمت فعالیت دارند به همین سبب همه مردم با این برند ها آشنایی کافی ندارند. از برند های رب گوجه که از قیمت ارزان و مناسبی برخوردار هستند می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  1. توسان
  2. ماهچهره
  3. بهرخ
  4. بایمار
  5. رضایت
  6. رایج
  7. کوشین
  8. پانیذ

فروش عمده رب گوجه ارزان در برند های فوق از طریق سایت صنایع غذایی درسینا امکان پذیر است. خریداران برای خرید رب گوجه ارزان می توانند از طریق این سایت اقدام نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما