قیمت رب گوجه فرنگی ۸۰۰ گرمی تایماز

قیمت رب گوجه

قیمت رب گوجه فرنگی ۸۰۰ گرمی که در برند های مختلف من جمله تایماز در مشهد تولید می شود، با توجه به کیفیت می تواند متغیر باشد. همچنین قیمت انواع دیگر رب گوجه از قبیل: ممتاز رضوی، بهدیس، خرسند، کژال زشک، چین چین، سرخ آبی، آستانه، تبرک و سایر برند های تولید رب گوجه با توجه به کیفیت آنها در بازار متغیر است.
قیمت رب گوجه
برند تایماز مارکی است که هر چند کمتر در داخل توزیع شده است، اما بسته بندی شکیل و خوبی دارد. درب پلاستیکی روی آن دارای طرح زیبا و جذاب بوده و وزن خالص آن به دلیل غلظت واقعی که از رب تشکیل شده ۸۰۰ گرم خواهد بود. قیمت این مارک البته با وجود کیفیت خوب باز نسبت به مارک های مشابه که حتی درپوش های ساده تری دارند، مناسب تر می باشد.

قیمت رب گوجه

آیا قیمت رب گوجه پایین می آید؟

این پرسشی است که از ذهن اکثر خریداران رب گوجه می گذرد و آنها بسیار مشتاق هستند که بدانند واقعا نرخ رب گوجه کاهش پیدا می کند یا نه؟ برای پاسخ به این پرسش به حق خریداران ابتدا باید وضعیت بازار خرید و فروش عمده رب گوجه و مواد اولیه مورد نیاز برای تولید آن را بررسی نماییم.

  • اطلاع از قیمت گوجه فرنگی در بازار
  • آگاهی پیدا کردن از نرخ مواد اولیه بسته بندی
  • به دست آوردن اطلاعاتی در مورد نرخ ارز و دلار
  • بررسی میدانی بازار و درصد عرضه و تقاضا برای رب گوجه فرنگی
  • اطلاع از میزان تولید رب گوجه در کشور
  • گمانه زنی در مورد صادرات و یا عدم صادررات رب گوجه

از بررسی همه شرایط فوق می توان به یک جمع بندی مناسب از افزایش و یا کاهش هزینه خرید رب گوجه رسید.
قیمت رب گوجه

پیش بینی قیمت رب گوجه در بازار

هانطور که به آن در بالا اشاره کردیم برای پیش بینی قیمت رب در بازار باید همه موارد و نکات بالا را مانند یک پازل در کار هم قرار داد تا بتوانیم به یک جمع بندی جامع از قیمت نهایی رب گوجه دست پیدا کنیم.

با در نظر گرفتن موارد فوق به این نتیجه می رسیم با توجه به افزایش ارز و کم ارزش شدن پول ملی ما شاهد گران شدن خود جوش این اقلام خواهیم بود.

  1. گرانی قیمت بذر گوجه
  2. بالا رفتن هزینه های تولید گوجه فرنگی در نتیجه افزایش قیمت گوجه
  3. گرانی کود و مواد آفت کش
  4. هزینه های سنگین آبیاری
  5. کمبود واردات مواد اولیه بسته بندی ناشی از گران شده ارز
  6. هجوم بی رویه خریداران به بازار برای خرید بیشتر
  7. تولید پایین کارخانه های رب گوجه

با افزایش قیمت این موارد به طور کاملا طبیعی قیمت تمام شده برای تولید رب گوجه افزایش پیدا می نماید.
بنابراین به این نتیجه می رسیم با ادامه روند کنونی اقتصاد در ایران ما شاهد کاهش قیمت رب نخواهیم بود.
قیمت رب گوجه

ارزان ترین رب گوجه فرنگی در بازار کدام است؟

معمولا اکثر کارخانه های تولید رب گوجه فرنگی برای اینکه بتوانند در بازار جایگاهی به دست آورند اقدام به تولید رب گوجه با دو یا چند برند می نمایند. این کارخانه ها عموما یک برند معروف و اصلی دارند که از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است و یک یا دو زیر برند که کیفیت پایین و قیمت ارزان تری است. با این ترفند ساده آنها می توانند اقشار مختلفی از خریداران را مجاب به تهیه برند های تولیدی رب گوجه خود نمایند. برند های زیر که به آنها اشاره خواهیم نمود همه از مارک های ارزان رب گوجه در بازار به شمار می روند.

  1. پانیذ
  2. توسان
  3. ماه چهره
  4. رایج
  5. بایمار
  6. کوشین
  7. گونل
  8. روتیک
  9. سحر
  10. انصار
  11. سید
  12. سکه
  13. آقاجون
  14. پاداش
  15. آلاله

دلیل ارزان بودن این برند های رب گوجه در کیفیت آنها می باشد اصولا همه این برند ها در زمره رب گوجه های رقیق هستند. رب گوجه رقیق از تغلیظ آب گوجه به اضافه مقداری معینی از نمک به دست می آید.
د بین این مارک های تولید رب گوجه هر چقدر بریکس یا غلظت آنها کمتر باشد از قیمت ارزان تری هم بر خوردار هستند.
قیمت رب گوجه

آیا فروش رب گوجه رقیق برای داخل مجاز است؟

معمولا خریداران رب گوجه برای اینکه بتوانند این محصول را با قیمت مناسب تر و ارزانی خریداری نمایند ترجیح می دهند که رب گوجه رقیق را تهیه نمایند. تا همین چند وقت قبل خرید و فروش رب های ارزان و رقیق برای فروش در داخل کشور بلامانع بود. به تازگی سازمان های زیربط به این نتیجه رسیده اند که فروش رب گوجه رقیق را برای عرضه در داخل کشور ممنوع اعلام نمایند. از این رو تولید رب گوجه های رقیق توسط کارخانه ها الزاما برای فروش صادراتی مجاز می باشد و آنها حق عرضه این محصول را در داخل کشور ندارند.

قیمت رب گوجه

قیمت عمده رب گوجه فرنگی چند؟

همه ما به خوبی می دانیم که خرید عمده یک محصول می تواند در کاهش قیمت آن تاثیر بسیار مناسبی داشته باشد. به همین خاطر اکثر خریداران سعی می کنند که مایحتاج مورد نیاز خود را برای مصرف چند وقت خود به صورت عمده و کلی خریداری کنند. با این روش آنها می توانند از تخفیفات ویژه خرید عمده بر خوردار شوند و با پرداخت مبلغ کمتر محصول بیشتری خریداری کنند. یکی از محصولاتی که برای خریداران دارای اهمیت است و مصرف بالایی در بین همه احاد جامعه دارد رب گوجه فرنگی است. خریداران این محصول خواهان این هستند که مطلع شوند قیمت عمده رب گوجه فرنگی در بازار چند می باشد. ما سعی بر آن داریم تا شما را با قیمت عمده چند برند معروف رب گوجه فرنگی در بازار آشنا نماییم.
قیمت رب گوجه

قیمت عمده انواع رب گوجه فرنگی

همانگونه که به شما دوستان اعلام کردیم ما در این نوشتار بنا داریم تا از قیمت عمده چند برند معروف رب گوجه شما را آگاه نماییم. برای این منظور ما در گروه بازرگانی صنایع غذایی درسینا توانسته ایم با یک خرد جمعی و تعامل حرفه ای قیمت های عمده برند های مشهور را از کارخانه ها استعلام نموده و آن را در اختیار شما قرار دهیم.

  1. ممتاز………………………………….۱۴۹۰۰ تومن
  2. زشک…………………………………۱۵۵۰۰ تومن
  3. تبرک………………………………….۱۴۵۰۰ تومن
  4. بهدیس……………………………….۱۳۵۰۰ تومن
  5. خرسند………………………………۱۳۸۰۰ تومن
  6. سرخ آبی…………………………….۱۴۸۰۰ تومن
  7. آستانه……………………………….۱۴۲۰۰ تومن
  8. دلند…………………………………. ۱۴۵۰۰ تومن
  9. روژین………………………………..۱۶۰۰۰ تومن
  10. خوشاب…………………………….. ۱۵۵۰۰ تومن
  11. رضوی………………………………. ۱۴۵۰۰ تومن
  12. کژال………………………………… ۱۲۰۰۰ تومن
  13. تایماز………………………………..۱۳۰۰۰ تومن

این قیمت برای حداقل خرید ۱۰۰ بسته ۱۲ تایی رب گوجه که اصطلاحا به آن شل اطلاق می گردد در نظر گرفته شده است.
قیمت رب گوجه

خرید رب گوجه فرنگی از کارخانه

معمولا خریدارانی که قصد خرید عمده و با حجم بالا را دارند خواهان خرید مستقیم از کارخانه هستند. خریداران با خرید از کارخانه می توانند محصول خود را با مناسب ترین قیمت خریداری کنند. از محصولاتی که خرید آن چه برای فروش در داخل و چه به عنوان صادرات انجام می گردد رب گوجه فرنگی است. خرید رب گوجه فرنگی از کارخانه مورد در خواست خریداران بی شماری هم در داخل و هم در خارج از کشور می باشد. اما مهمترین و بزرگ ترین مشکل در سر راه خریداران برای خرید از کارخانه عدم دسترسی آنها به مدیران و یا عوامل فروش کارخانه است.

چگونه رب گوجه فرنگی را به قیمت کارخانه بخریم؟

همانطور که اشاره نمودیم معمولا دسترسی به عوامل فروش کارخانه برای اکثر خریداران مقدور و میسور نمی باشد. برای همین برای تهیه رب گوجه فرنگی از کارخانه و با قیمت کارخانه باید راه های دیگر را امتحان نمود که به آنها خواهیم پرداخت.

  • خرید از نمایندگی های مستقیم فروش
  • خرید از تجار رابط با کارخانه ها که سود خود را از کارخانه می گیرند.
  • خرید از طریق سایت های اینترنتی فروش رب گوجه فرنگی

از این سه روش می شود که رب گوجه فرنگی را به صورت عمده از کارخانه خریدارای نمود بدون اینکه اختلاف قیمتی در کار باشد.
قیمت رب گوجه

قیمت رب گوجه امروز چند است؟

امروز در کشور ما شاهد افزایش قیمت لحظه ای اکثر محصولات و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم هستیم. اینکه هیچگونه ثباتی از نظر قیمت در کشور وجود ندارد اطلاع از قیمت روز محصولات دغدغه اصلی خریداران شده است. شما شاهد این هستید که هر روز مردم به دنبال این هستند تا اطلاع داشته باشند کدامیک از محصولات امروز افزایش قیمت پیدا کرده اند.

این امر که امروز قیمت انواع محصولات چند است به صورت یک اپیدمی وارد زنگی روتین و روزمره مردم ما شده است. به گونه ای که ما هر روزه شاهد اثرات مخرب ناشی از بی ثباتی و افزایش قیمت ها بر روح و روان اقشار مختلف جامعه هستیم.

اینکه همه دغدغه این را داشته باشند که امروز قرار است چه اتفاقی بر اقتصاد کشور حاکم گردد و باز چه مسئله ای سبب می شود که قیمت محصولات به واسطه آن افزایش نماید جامعه را دچار یک سردرگمی چالش برانگیز اقتصادی نموده است. از محصولات پر مصرف که خریداران پیگیر آن هستند و به صورت روزانه آن را رصد می نمایند این است که قیمت رب گوجه امروز چند می باشد.
قیمت رب گوجه

برای اطلاع از قیمت روز رب گوجه چه کنیم؟

برای اینکه از قیمت رب گوجه امروز در بازار مطلع شویم می توانیم از طریق راه هایی که به آن می پردازیم استعلام قیمت بگیرید.

  • سوپر مارکت های محله زندگی خود
  • بازار عمده فروشان مواد غذایی در شهر خود
  • سایت های معتبر در زمینه خرید و فروش رب گوجه فرنگی

از این سه روش به خوبی می توانید از قیمت روز رب گوجه فرنگی در بازار مطلع شوید و در صورت نیاز نسبت به خرید آن اقدام نمایید.
قیمت رب گوجه

قیمت رب گوجه انصار برای صادرات

یکی از برند های تولید رب گوجه که از طرف خریداران برای صادرات مورد استقبال قرار می گیرد رب گوجه انصار است. کارخانه تولید رب گوجه انصار در شهر شیراز قرار دارد و با توجه به اینکه شیراز بعد از شهر مشهد قطب دوم تولید انواع رب گوجه فرنگی می باشد توانسته نامی پر آوازه برای خود به دست آورد. قیمت رب گوجه انصار برای صادرات بسیار مورد نظر خریداران داخلی و خارجی رب گوجه فرنگی قرار دارد.

رب گوجه انصار به کدام کشور ها صادر می گردد؟

رب گوجه انصار با توجه به یک سری از پارامترها بسیار موردنظر خریداران رب گوجه از کشور های همسایه قرار دارد.

  • افغانستان
  • پاکستان
  • عراق
  • روسیه

این کشور ها هر ساله حجم بسیار زیادی از تولیدات کارخانه رب گوجه انصار را به روش های مختلف خریدارای می نمایند. به همین خاطر اطلاع از قیمت رب گوجه انصار در زمان های مختلف برای آنها بسیار دارای اهمیت می باشد. برای اینکه بدانیم چرا خریداران خواهان رب گوجه انصار هستند به مشخصات کلی این برند تولید رب گوجه اشاره می نماییم.

  1. قیمت ارزان
  2. کیفیت نرمال با توجه به قیمت فروش
  3. بسته بندی متنوع
  4. تولید انبوه و تامین رب گوجه توسط کارخانه در هر زمان
  5. علاقه خریداران به تهیه رب گوجه انصار

همه این مشخصات سبب شده است که نرخ رب گوجه انصار برای صادرات توسط خریداران مورد رصد از مراکز مختلف قرار بگیرد.
قیمت رب گوجه

قیمت جدید رب گوجه فرنگی قوطی

رب گوجه فرنگی در بسته بندی های متنوعی تولید می گردد و شما می تواین انواع مختلف بسته بندی رب گوجه را در بازار ملاحظه فرمایید. برای اینکه با انواع بسته بندی های رب گوجه بیشتر آشنا شوید در این نوشتار به آنها اشاره می نماییم.

  • رب گوجه یک نفره
  • تتراپک
  • ۲۵۰ گرمی
  • ۴۰۰ گرمی
  • قوطی ۸۰۰ گرمی
  • شیشه ۷۵۰ گرمی
  • شیشه ۱/۵ کیلویی
  • حلب ۴ کیلویی
  • حلب ۱۷ کیلویی
  • گالن ۲۵ کیلویی
  • بشکه ۵۰ کیلویی
  • بشکه ۲۰۰ لیتری

همانطور که مشاهده می کنید تنوع در بسته بندی رب گوجه فرنگی بسیار زیاد است و هر کدام با یک قیمتی به فروش می رسند. در میان همه این بسته بندی ها نوع قوطی رب گوجه فرنگی بیشتر مورد نیاز خریداران قرار دارد. برای متقاضیان تهیه رب گوجه اطلاع از قیمت جدید رب گوجه به صورت قوطی ۴۰۰ و ۸۰۰ گرمی دارای اهمیت است.
قیمت رب گوجه

قیمت جدید انواع رب گوجه قوطی در بازار

برای اینکه از قیمت جدید رب گوجه قوطی در بازار مطلع گردید لازم است تا دسترسی به یک مرجع معتبر داشته باشید.
سایت صنایع غذایی درسینا می تواند در این زمینه کمک و همراه شما برای اطلاع از قیمت جدید رب گوجه در بازار باشد.

  • ژینو……………………………… ۱۶۰۰۰ تومن
  • سمیه…………………………… ۱۴۵۰۰ تومن
  • ………………………………….۷۰۰۰ ۱۲۵۰۰ تومن
  • کوروش………………………….. ۱۳۰۰۰ تومن
  • دومیسا…………………………. ۱۲۸۰۰ تومن
  • بهناز…………………………….. ۱۲۳۰۰ تومن
  • بزرگمهر…………………………. ۱۳۰۰۰ تومن
  • شاداب………………………….. ۱۴۵۰۰ تومن
  • قدس……………………………. ۱۳۲۰۰ تومن

رب قوطی ۸۰۰ گرمی معمولا به دو صورت کلید دار و دو سر پلمپ در بازار موجود می باشد که قیمت هر کدام از آنها با هم تفاوت دارد. این روزها خرید رب گوجه قوطی با درب کلید دار بیشتر مورد توجه و استقبال خریداران انواع رب گوجه قرار دارد.
برای خرید انواع رب گوجه با برند دلخواه خود می توانید از طریق سایت صنایع غذایی درسینا اقدام نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما