قیمت رب گوجه فرنگی یک کیلویی

همانطور که می دانید رب گوجه مانند خود میوه گوجه دارای ارزش غذایی بسیاری می باشد که امروزه از آن برای چاشنی بیشتر غذا ها استفاده می کنند که در واقع یکی از پر کاربرد ترین چاشنی و سس می باشد. در حال حاضر در کشور ما نیز کارخانجات تولید رب گوجه فرنگی بسیاری در حال فعالیت هستند و به تولید انواع رب، از قبیل رب گوجه فرنگی یک کیلویی با قیمت مناسب به بازار ارائه می کنند.

قیمت رب گوجه فرنگی یک کیلویی

علت سیاه شدن رب گوجه فرنگی

علت سیاه شدن رب گوجه فرنگی از آنجایی که تولیدات رب گوجه فرنگی شیشه ای نسبت به تولید رب گوجه فرنگی پاکتی دارای تقاضا و فروش بیشتری می باشد، کارخانجات تولیدات این محصول ،این نوع بسته بندی شیشه ای را افزایش داده اند،  زیرا مواد رب در ظروف شیشه ای، میزان ماندگاری بیشتری نسبت به بسته بندی حلبی و یا پاکتی دارد.

تولیدات رب به دو روش خانگی یا سنتی و صنعتی صورت می گیرد و از آنجایی که روند تولید رب و نوع پخت آن بسیار مهم است لذا رب گوجه فرنگی صنعتی نسبت به خانگی دارای ماندگاری بیشتر و همچنین پخت قابل اطمینان تری می باشد، که این امر به دلیل وجود دستگاه ها و دیگ های صنعتی و همچنین حرارت های تنظیم شده و یک دست صورت می گیرد . در صورتی که در پخت رب خانگی امکان سوختگی و تغییر رنگ رب وجود دارد.

و اما دلیل اینکه گاهی اوقات رب گوجه فرنگی پس از مدتی تغییر رنگ می دهد و سیاه می شود، این است که به دلیل ورود هوا به داخل بسته بندی رب و تغییرات ایجاد شده در مواد شیمیایی و تشکیل دهنده رب گوجه و همچنین ورود و رشد باکتری های درون ظرف رب باعث تغییر رنگ دادن رب گوجه می شود، لذا افراد باید پس از باز کردن درب رب آن را در جای خنک و همچنین در ظرفی بگذارند که هوای اضافی در آن وجود نداشته باشد و نکته دیگر اینکه برای استفاده از رب و برداشتن آن حتما از قاشق های چوبی استفاده کنند این امر مانع کپک زدن و سیاه شدن رب گوجه می شود.

صادرات رب گوجه فرنگی یک کیلویی

صادرات رب گوجه فرنگی یک کیلویی در کشور ما تولیدات رب گوجه فرنگی بیشتر در وزن های یک کیلو گرمی صورت می گیرد که مناسب مصارف خانگی نیز می باشد و همچنین تولید کنندگان رب گوجه علاوه بر عرضه رب در سراسر کشور به صادرات رب گوجه یک کیلویی نیز می پردازند و این محصول را به کشورهایی از قبیل عراق، افغانستان، عربستان و دیگر کشورها صادر می کنند و همچنین در تلاش هستند تا با کیفیت ترین و ارزان ترین رب گوجه فرنگی ارگانیک را در اختیار مصرف کنندگان چه در داخل کشور و چه در خارج کشور قرار دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما