قیمت انواع گوجه چری گلخانه ای

انواع گوجه چری گلخانه ای با قیمت‌های فوق العاده و ویژه را می‌توان از فروشندگان بزرگ و عمده سفارش داد و با قیمت کمتری صاحب این محصول شد. گوجه چری گلخانه ای در کشورهای مختلفی تولید و صادر می‌شود که در این مطلب نام آن کشورها آورده شده است.

قیمت انواع گوجه چری گلخانه ای

آشنایی با مواد معدنی موجود در گوجه

آشنایی با مواد معدنی موجود در گوجه گوجه یکی از مواد ضروری در رژیم غذایی مدیترانه ای است. سرشار از لیکوپن است، دارای آنتی اکسیدان است که عملکرد آن مبارزه با رادیکال‌های آزاد است.

می توان گفت این ماده ای است که بر پیری پوست تأثیر می‌گذارد و باعث می شود که خرابی های آن مدت زمان بیشتری ظاهر شود. علاوه بر این، سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است.

حاوی ویتامین‌های A ،B1 ،B2 ،B3 ،B6 ،C ،K و E و نمک های معدنی متعددی مانند پتاسیم، کلر، فسفر، کلسیم، گوگرد، منیزیم، سدیم، آهن، مس، روی، ید، کبالت، منگنز، کروم،نیکل و فلوئور است.

گوجه به دلیل محتوای زیاد آب، ادرار آور خوبی نیز هست (مایعات را از بدن دفع می‌کند). ویتامین A بینایی ما را بهبود می بخشد، به محافظت از چشم ما در برابر بیماری های تخریب کننده یا شب کوری کمک می‌کند.

گوجه ریز خوشه ای حاوی آهن، یک ماده معدنی بسیار سالم برای وضعیت خوب خون و همچنین ویتامین K است که به کنترل انعقاد کمک می‌کند. به این ترتیب گوجه فرنگی به جلوگیری از بیماری های قلبی عروقی کمک می‌کند.

از آنجا که خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار خوبی دارد، یک داروی طبیعی در برابر پیری و محافظ بزرگی برای مراقبت از پوست، مو و دندان‌های ما است.

محتوای فیبر گوجه چری درشت انتقال مواد در روده را راحت می‌کند و از بروز بیماری‌هایی که مربوط به اندام های دستگاه گوارش هستند جلوگیری می‌کند. 

آشنایی با صادرکنندگان گوجه چری گلخانه ای

آشنایی با صادرکنندگان گوجه چری گلخانه ای عمده محصولات گلخانه ای، گوجه فرنگی یا چری، فلفل دلمه ای و خیار هستند. گوجه چری در لیست پرمصرف ترین سبزیجات در جهان قرار دارد. در سال 2016، 177 میلیون تن گوجه فرنگی در سراسر کره زمین کشت شد. به این معنی که تولید تقریباً 30 درصد بالاتر از ده سال قبل بود.

حدود 5 میلیون هکتار گوجه در سراسر جهان کاشته شده و به طور متوسط ​​3.7 کیلو گوجه در هر متر مربع برداشت می‌شود. تولید کنندگان اصلی چین و هند هستند.

 اگرچه عملکرد هند پایین است و به زیر 2.5 کیلو در متر مربع می‌رسد و این مقدار از بازدهی تولیدکنندگان در ایالات متحده (9.03 کیلوگرم در مترمربع)، اسپانیا (8.62 کیلوگرم در مترمربع) و مراکش (8.08 کیلوگرم در متر مربع) کمتر است.

مکزیک، هلند، اسپانیا، مراکش و کانادا بزرگترین صادر کنندگان گوجه هستند و بازار بین المللی را در اختیار دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما