فروش انواع رب گوجه فرنگی های ایرانی

انواع رب گوجه فرنگی های ایرانی در مرکز گوجه ایران آماده فروش و عرضه به بازار است. رب های این مرکز از بهترین محصولات جهت صادرات به خارج از کشور می باشند.
گوجه فرنگی یکی از محصولاتی است که در تمام فصول سال قابل استفاده بوده، حتی اگر به صورت تازه یافت نشود، می توان فرآورده های آن مانند رب گوجه فرنگی یا کنسرو را جایگزین گوجه فرنگی تازه نمود. رب گوجه فرنگی های این مرکز از بهترین صنایع و کارخانجات و برندهای داخلی مانند روژین، تبرک، اروم آدا، ایلیکا و … گردآوری شده که قابلیت رقابت با صنایع برتر دنیا را داشته، و بازار هدف خارجی بالقوه ای در اختیار دارد.

نگهداری رب گوجه فرنگی به منظور جلوگیری از کپک زدن
برای نگهداری رب گوجه فرنگی به منظور جلوگیری از کپک زدن در قدم اول لازم است که آن را در یخچال و محیط سرد و خشک نگهداری نمود، اگر رب گوجه فرنگی را در داخل شیشه نگهداری کنید بهتر است. در نظر داشته باشید که ظرف رب گوجه فرنگی دهان باز نبوده، و در مجاورت میوه و سبزیجات تازه قرار نگیرد، زیرا به راحتی می تواند بوی آنها را جذب خود نموده، و به راحتی کپک بزند. در هنگام استفاده از رب گوجه فرنگی در غذاهایتان از قاشق تمیز استفاده کنید، خانم های خانه دار می دانند که استفاده از قاشق چرب و آغشته به مواد غذایی دیگر، روند کپک زدن رب را تسریع بخشیده و باعث فساد آن می شود.
منبع: گوجه و رب گوجه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما