فروش انواع رب گوجه جردن

رب گوجه فرنگی جردن از دیگر محصولات ارائه شده توسط بازار گوجه ایران است که در انواع بسته بندی های عمده به فروش می رسد .
پوسیدگی اسکلروتینایی یک بیماری در ساقه گوجه فرنگی است و در جایی که سابقه آن در خاک وجود داشته باشد ، دوباره هم دیده خواهد شد .
این بیمارگر دامنه میزبانی وسیعی دارد و روی خیلی از گیاهانی که در مجاورت گوجه فرنگی وجود دارند دیده می شود . پوسیدگی در نزدیکی پایین ساقه ممکن است دور تا دور ساقه را فرا بگیرد که موجب پژمردگی و مرگ بافت های هوایی گردد . کولتیوار مقاومی در برابر این بیماری موجود نیست . 
در گوجه فرنگی های کشت شده در مزرعه قارچ ساقه را در نزدیکی خاک مورد حمله قرار می دهد و در گوجه فرنگی های گلخانه ای قارچ ساقه را گره ای که اغلب یک سانتی متر است بالای خاک قرار دارد ، مورد حمله قرار می دهد . قارچ باعث ایجاد پوسیدگی مایل به قهوه ای حاوی بافت های نرم در ساقه می شود ، و در نهایت گیاه پژمرده شده و خواهد مرد . زمانی که بیماری پیشرفت کرد یک پوشش سفید مایل به خاکستری قارچ ، ممکن است سطح بافت های آلوده را پوشش دهد .
در مراحل آخر بیماری قسمت های آلوده ساقه اگر برش داده شوند ، حفره هایی پر از قارچ سفید پنبه ای را نشان می دهند که اسکلروشیوم های سیاه محکم در آنها قرار گرفته است . اسکلروشیوم های Sclerotinia sclerotiorum از نظر اندازه تقریبأ هم اندازه بذر لوبیا سفید هستند ، در حالی که اسکلروشیوم های کوچک تر S . minor (در حدود اندازه بذر شاهی ) هستند ، و به صورت توده های در بیرون ساقه تجمع پیدا می کنند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما