فروشگاه عرضه رب گوجه طبیعی

رب گوجه طبیعی ربی است که به روش طبیعی تهیه شود یعنی فاقد مواد افزودنی باشد و به عبارتی دیگر می توان گفت کاملا ارگانیک و خانگی باشد‌ به طوری که می توان گفت طبیعی بودن یک رب باعث می شود محبوبیت بیشتری نسبت به رب های دیگر داشته باشد. فروشگاه عرضه رب گوجه طبیعی به فروش انواع رب می پردازد که خوش رنگ و غلیظ بودن و یا به عبارتی کیفیت بالا و قیمت مناسب یک محصول باعث آوازه و شهرت آن محصول خواهد بود. در ادامه به معرفی راه هایی جهت جلوگیری از کپک زدن رب و شیوه صحیح نگهداری از رب خواهیم پرداخت.

فروشگاه عرضه رب گوجه طبیعی

دلیل کپک زدن رب گوجه فرنگی

دلیل کپک زدن رب گوجه فرنگی رب گوجه خانگی ربی است که به شیوه سنتی و کاملا طبیعی و فارغ از هر گونه مواد افزودنی تهیه و به مصرف می رسد رب گوجه یکی از چاشنی های اصلی هر نوع خورشت و غذایی به حساب می آید چرا که هم طعم و عطر بهتری به غذا می دهد و هم خوش رنگ کردن انواع خورشت را به دنبال دارد.

رب گوجه خوش رنگ به این نحو تهیه می شود که ابتدا مقدار گوجه سالم و فاقد هر گونه خرابی و کپک زدگی را شسته و قاچ کرده و آب آن را گرفته و بعد از این مرحله از صافی عبور داده تا دانه ها و تفاله های گوجه از عصاره ای که دارد جدا گردد بعد روی حرارت گذاشته تا بجوشد و پس از جوشیدن زیر حرارت را کم کرده و مقداری نمک اضافه گردد تا خوشمزه تر شود و با توجه به سلیقه ای که داشته میزان غلظت رب را در نظر گرفته چرا که عده ای رب غلیظ و عده ای اندکی رقیق دوست دارند.

بعد از آماده شدن مقداری روغن روی رب ریخته تا مانع از کپک زدگی رب گردد زیرا هنگامی که رب داخل ظروف قرار می گیرد به دلیل وارد شدن هوا به داخل رب، باعث کپک زدگی آن می شود و بنابراین باید در ظروف شیشه ای و دربسته قرار داد تا قبل مصرف شیشه را داخل آب جوش قرار داده تا هوای داخل شیشه خالی گردد و یا این که همیشه بعد از مصرف ظرف رب را تکان داده تا رب به انتهای ظرف برسد. راهکار دیگر که بسیار موثر می باشد و ‌مانع از کپک زدگی رب می گردد و ماندگاری آن بیشتر می شود فریز کردن رب می باشد.

موارد تأثیرگذار بر قیمت رب گوجه طبیعی

موارد تأثیرگذار بر قیمت رب گوجه طبیعی کیفیت، طعم، غلیظ بودن، رنگ و عطر رب گوجه فرنگی طبیعی از موارد تأثیر گذار بر قیمت رب گوجه می باشد به طوری که هر چه خوش رنگ تر و غلیظ تر باشد قیمت متفاوت تری خواهد داشت. همچنین عامل دیگر نوع بسته بندی رب گوجه می باشد که بسته بندی در قالب شیشه و پاکت و قوطی حلبی قیمت های متفاوت از هم خواند داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما