عرضه کننده گوجه فرنگی گلخانه ای

در تمام دوران گوجه فرنگی به عنوان یک رنگ دهنده غذا به صورت تازه، رب، خشک شده استفاده می شده و جایگاه خود را برای ورود به انواع غذاها ثابت کرده است. گوجه معمولا در زمین های کشاورزی و تو سط کشاورزان پرورش می یافت و در فصول زمستان به وسیله ی پلاستیک گوجه ها را از سرما حفظ کند.هنوز هم گاها از این روش استفاده می کنند. ولی چند سالی است که کاشت گوجه فرنگی گلخانه ای رواج یافته و در حال پیشرفت است. 

عرضه کننده گوجه فرنگی گلخانه ای

فواید گوجه فرنگی برای موها

فواید گوجه فرنگی برای موها از نوع جالب و زیبای گوجه فرنگی می توان به گوجه فرنگی زیتونی اشاره کرد که برای تهیه رب بسیار مناسب است چون آبدار و دارای تخم کمتری است.  گوجه زیتونی گلخانه ای به دلیل شکل کوچک و زیبایی که دارد اغلب در کنار غذاها و سالاد ها برای تزیین استفاده می شود.

در ادامه می خواهیم به فواید گوجه فرنگی برای موها، پوست و بدن اشاره کنیم. چهار قطره آب گوجه فرنگی را با یک قاشق غذاری آب مخلوط، با پنبه به پوست صورت بمالید.بعد از 15 دقیقه شست و شو دهید تا منافذ باز پوست کاهش یابد. مالیدن گوجه فرنگی روی پوست باعث درخشش پوست می شود. از دیگر خواص گوجه فرنگی می توان موارد زیر را نام برد : 

بیماری های خفیف پوستی مانند اگزما را بهبود می بخشد.

آکنه را درمان می کند.

از نشانه های پیری پوست جلوگیری می کند.

یک ضدآفتاب طبیعی است.

پوست را لطیف و سلولهای مرده را از بین می برد.

آب گوجه فرنگی می تواند لکه های مو را از بین ببرد. آن را روی موهایتان بریزید و بگذارید 20 دقیقه بماند. سپس بشویید. خاصیت درمان خارش پوست و شوره سر را در خود دارد.همچنین شستن مو با آب گوجه فرنگی موجب درخشندگی مو می شود.

فروش ویژه گوجه فرنگی گلخانه ای

فروش ویژه گوجه فرنگی گلخانه ای عرضه کننده گوجه فرنگی گلخانه ای باید هنگامی که گوجه فرنگی گلخانه ای به مرحله ای می رسد که تقریبا رسیده و هنوز کمی سفت است آماده ی چیدن برای فروش است.تا در هنگام بسته بندی یا کارتن کردن و جابه جایی از بین نرود. چیدن گوجه فرنگی در هوای خنک بهتر است تا ماندگاری بیشتری پیدا کند و باید مواظب بود که در هنگام چیدن ضربه ای به آن وارد نشود. برای این کار از جعبه های پلاستیکی و یا چوبی استفاده می شود.

برای فروش ویژه گوجه فرنگی گلخانه زمستان تا اوایل بهار زمان مناسبی است؛ یعنی زمانی که گوجه فرنگی کاشت سنتی زیاد در بازار یافت نمی شود.از لحاظ صادراتی همیشه بهترین ها و مرغوب ترین ها برای صادرات انتخاب می شوند ولی مشکلاتی در صادرات گوجه فرنگی داریم و آنگونه که باید صادرات انجام نمی شود.

از جمله اینکه ضعف در بسته بندی محصول که باعث شده قابل رقابت نباشد. ماشین آلات تولید که فرسوده هستند. در برخی مواقع ناآشنا بودن صادر کنندگان به بازارهای صادراتی. امیدواریم در آینده با پیشرفت در این زمینه یک صادرکننده گوجه فرنگی در سطح جهان شویم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما