عرضه مستقیم رب گوجه به صورت عمده

طعم و مزه بسیاری از غذاهای ایرانی متاثر از نوع چاشنی است که به آن اضافه می شود از جمله این چاشنی ‌ها می‌توان به رب گوجه فرنگی اشاره کرد که مصرف بسیار زیادی در آشپزخانه های خانگی و رستوران ها دارد. این محصول به مقدار زیادی در کشور ما تولید می ‌گردد. عرضه مستقیم رب گوجه به صورت عمده فرصت مناسبی برای خریداری آن است تا رب گوجه عمده با کمترین قیمت و حتی زیر قیمت بازار خریداری کرده و آن را جهت مصارف مختلف مورد استفاده قرار داد.

عرضه مستقیم رب گوجه به صورت عمده

تفاوت رب سنتی و صنعتی

تفاوت رب سنتی و صنعتی در بازار انواع رب گوجه فرنگی دو محصول رب سنتی  و رب صنعتی یا رب گوجه فرنگی کارخانه ای وجود دارد. ماده اولیه برای هر دو نوع از این محصول گوجه فرنگی می باشد اما فرآیند تولید و فرآوری گوجه فرنگی جهت استحصال رب در این دو محصول متفاوت است.

تهیه رب سنتی بیشتر به صورت خانگی بوده و  انجام فرآیند آبگیری از گوجه فرنگی معمولاً به صورت دستی انجام می شود سپس گوجه فرنگی را در ظرف ‌های بزرگ قرار داده و با استفاده از حرارت مستقیم آن را غلیظ می کنند در حالی که در تهیه رب گوجه فرنگی کارخانه ‌ای از دستگاه ‌ها و تجهیزات مناسب برای این کار استفاده می شود و رب گوجه تحت تاثیر حرارت غیر مستقیم و در خلا غلیظ می شود به همین جهت این دو نوع محصول تفاوت های زیادی با هم دارند.

علاوه بر تفاوت در فرآیند تولید می ‌توان به تفاوت این دو رب در میزان غلظت، مقدار نمک و رنگ آنها اشاره کرد. میزان نمک رب سنتی معمولا آن مشخص نیست و این رب اغلب شور است علاوه بر این رنگ رب سنتی برخلاف رب صنعتی که قرمز روشن است تیره می باشد که ناشی از حرارت مستقیم و سوختن قندهای موجود در آب گوجه فرنگی می باشد.

قیمت انواع رب گوجه عمده

قیمت انواع رب گوجه عمده

قیمت انواع رب گوجه عمده قبل از هر چیز وابسته به قیمت گوجه فرنگی در فصل برداشت آن است. با مناسب بودن شرایط آب و هوایی در هر سال مقدار زیادی از این محصول وارد بازار می ‌شود که کارخانجات تولید کننده آن را با قیمت ارزان خریداری می نمایند در غیر این صورت و با عرضه کم گوجه به بازار قیمت آن افزایش می یابد که منجر به بالارفتن قیمت رب گوجه  می شود.

از دیگر عوامل که بر قیمت این محصول می توانند تاثیر بگذارند صادرات آن می باشد صادرات رب گوجه به کشورهای دیگر می ‌تواند تاثیر قابل ملاحظه‌ای بر قیمت آن داشته باشد زیرا عرضه داخلی آن را با کاهش مواجه می ‌کند و به این ترتیب قیمت این محصول افزایش خواهد یافت. همچنین کیفیت رب نیز می تواند بر قیمت آن تاثیرگذار باشد به گونه ای که رب گوجه فرنگی ارگانیک نسبت به انواع دیگر قیمت بالاتری دارد.

خریداران رب گوجه عمده قبل از سفارش خود لازم است از قیمت روز انواع این رب مطلع شوند و سپس بر اساس قیمت برنامه‌ریزی لازم را برای خرید این محصول انجام دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما