عرضه عمده رب گوجه فرنگی 17 کیلویی

کارخانه ها رب گوجه فرنگی 17 کیلویی را معمولا در حلب می ریزند و به صورت عمده به سرتاسر کشور ارسال می کنند. این روزها شاهد عرضه کردن رب به صورت اینترنتی هستیم و می بینیم که اکثرا هم از این روش خرید و فروش راضی هستند چون در وقت و هزینه گذاشته شده صرفه جویی می شود. علاوه بر اینها وقتی به صورت عمده سفارش دهند، تولید کنندگان تمام رب ها را یکجا و به صورت رایگان به شخص خریدار تحویل می دهند.

عرضه عمده رب گوجه فرنگی 17 کیلویی

طرز تهیه رب گوجه فرنگی در کارخانه

طرز تهیه رب گوجه فرنگی در کارخانه در تهیه رب کارخانه ای اول از همه گوجه فرنگی مناسب برای این کار را انتخاب می کنند. برای این کار گوجه گلخانه ای پیشنهاد می شود که رب بیشتری می دهد. ابتدا گوجه ها را وزن های ۲۵ کیلوگرمی وارد کارخانه می کنند و وزن گیری می شوند. سپس گوجه ها را از روی آن سکو که کفش را صفحه ای مشبک فرا گرفته به داخل آب برای شست و شو می ریزند. بعد از شستن، گوجه ها را روی میز سورتینگ می ریزند و کارگران گوجه های کال و قرمز را از هم جدا می کنند.

بعد از مرحله جداسازی گوجه ها وارد خرد کن می شوند و وقتی ریز شدند داخل یک مخزنی به شکل مکعب به نام بالانس تانک می شوند. سپس وارد صافی می شوند که ای و تفاله از هم جدا شود و بعد از آن آب گوجه وارد یک مخزن بزرگ می شود و کمی نمک طعام به آن اضافه می شود. در آخر سر به مرحله غلظت دادن می رسد و با دمایی تقریبا ۸۵ درجه حرارت می بیند، اکنون رب آماده بسته بندی شدن است. نکته مهم اینکه برای به دست آوردن رب گوجه فرنگی خالص حواسمان به درجه حرارت آن باید باشد‌.

بررسی بازار رب گوجه فرنگی 17 کیلویی

بررسی بازار رب گوجه فرنگی 17 کیلویی برای بررسی بازار رب گوجه فرنگی ۱۷ کیلویی باید به عوامل گران شدن آن اشاره نمود که این عوامل به خیلی چیزها از جمله بالا رفتن قیمت گوجه بستگی دارد. قیمت ها ثابت نیستند و بالا پایین می شوند. وقتی فصل برداشت گوجه ها می رسد قیمت رب پایین می آید زیرا گوجه فرنگی به مقدار زیاد یافت می شود و در نتیجه قیمت رب ارزان است.

قیمت ها براساس رب گوجه فرنگی فله ای و قوطی با یکدیگر متفاوت است زیرا قوطی ها وزن های مختلفی دارند. از سوی دیگر برند های معروف از نظر قیمتی گرانتر هستند چون کیفیت شناخته شده ای دارند و از نظر علامت استاندارد مورد تائید وزارت بهداشت واقع شده اند. بازار صادرات رب گوجه هم رونق بسیاری پیدا کرده است و بیشتر رب ها را به خارج صادر می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما