عرضه انواع رب گوجه صادراتی

رب گوجه فرنگی یکی از محصولات پرکاربرد خانواده های ایرانی است .بعضی از خانواده ها هنوز به روش سنتی رب گوجه فرنگی را تهیه و مصرف میکنند اما بعضی خانوارها به دلیل مشغله کاری و همچنین نداشتن زمان و فضای مناسب به استفاده از رب گوجه صنعتی اکتفا میکنند .البته رفته رفته استفاده از رب گوجه صنعتی بیشتر شده که این امر باعث رونق اقتصادی فروشندگان رب گوجه صادراتی شده است.

عرضه انواع رب گوجه صادراتی

مقایسه رب گوجه فرنگی خانگی و صنعتی

مقایسه رب گوجه فرنگی خانگی و صنعتی در این قسمت به خصوصیات رب گوجه فرنگی خانگی و صنعتی اشاره میکنیم :

برای تهیه رب گوجه فرنگی باید از گوجه های مناسب (رسیده و آبدار) استفاده کنیم.البته باید توجه کنیم که گوجه ها کال (سبزرنگ) نباشند.

در تهیه رب گوجه فرنگی سنتی چون خرید گوجه با خانواده و نظارت انجام میشود میتوان در خرید گوجه نظارت بیشتری داشت بر خلاف کارخانجات تولید کننده رب گوجه فرنگی، البته نکته قابل توجه این است که در کارخانجات زیادی هم مشاهده شده که نظارت خوبی برای خرید مواد اولیه میشود.

در تهیه رب گوجه فرنگی خانگی از ماده های افزودنی برای نگه داشتن مواد غذایی برای مدت زمان طولانی استفاده نمی کنند اما در کارخانجات تولید کننده برای نگه داشتن ماده غذایی برای مدت زمان طولانی از مواد افزودنی استفاده میشود.

یک نکته حائز اهمیت دیگر این است که در تولید رب گوجه خانگی از رنگ های خوراکی استفاده نمی کنند ولی در کارخانجات تولید کننده از رنگ های خوراکی استفاده میکنند که اگر از دوز مناسب برای تهیه رب استفاده نشود ممکن است مشکلات گوارشی رو برای مصرف کنندگان ایجاد کند.

امروزه به دلیل افزایش انواع بیماری های گوارشی توصیه متخصصان تغذیه این است که از محصولات خانگی استفاده کنیم. البته به شرطی که بر تولید محصولات خانگی نظارت باشد تا بتوان رب گوجه فرنگی استاندارد رو تهیه و در اختیار اعضای خانواده قرار داد.

برای نگه داشتن رب گوجه فرنگی خانگی میتوان یک لایه نازک روغن روی رب استفاده کنیم . همچنین باید رب را درون ظرف شیشه ای نگهداری کرد. حتی اگر رب گوجه فرنگی صنعتی خریداری کردید بعد از باز کردن درب رب حتما آن را داخل طرف شیشه ای نگهداری کنید زیرا ظروف آلومینیومی مکان مناسبی برای نگهداری رب میباشد.

توزیع کنندگان رب گوجه صادراتی

توزیع کنندگان رب گوجه صادراتی کشور ما به دلیل آب و هوای مناسب همچنین خاک حاصلخیزی که داراست برای تولید و عرضه گوجه فرنگی مناسب است که این امر باعث شده ایران از جمله کشورهایی باشد که رب گوجه فرنگی را توزیع کند.عراق، افغانستان، امارات ، روسیه و قزاقستان از جمله کشورهایی هستن که ایران به آنها صادرات رب گوجه انجام میدهد. به همین دلیل ایران جز کشورهای صادر کننده رب گوجه فرنگی میباشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما