صادرات عمده رب گوجه بهشهد

برای صادرات عمده رب گوجه فرنگی به عراق پیشنهاد شرکت گوجه ایران رب گوجه بهشهد است . قیمت های خرید را از این مجموعه دریافت کنید .
بیماری پوسیدگی خاک به وسیله Rhizoctonia solani ایجاد می گردد و میوه های گوجه فرنگی را آلوده می سازد . این بیماری در مناطقی که محصولات تره بار تازه روی خاک شنی لومی سبک کشت می شوند ، گسترش وسیعی دارد .
بیماری روی میوه ها در مزرعه ظاهر می شود و در زمان حمل و نقل به بازار ، با توجه به درجه آن به میوه های سالم نشت می کند . بیماری معمولأ بر روی پنجه های ظاهر شده در تیرماه نسبت به آنهایی که دیرتر ایجاد می شود . این قارچ همچنین مرگ گیاهچه ها را ایجاد می کند و ساقه های گیاهچه ها را احاطه می کند . 
به طور واضح ، لکه متمایل به قهوه ای ، به قطر یک تا دو سانتی متر روی قسمت هایی از میوه که در تماس با خاک است ، نمایان می گردد . لکه به شدت ، به نشانه های ناحیه بندی شده متراکم که نسبت به لکه های پوسیدگی بلوطی باریک تر و بسته تر هستند ، محدود می شود .
لکه می تواند تا قطر سه سانتی متر یا بیشتر افزایش پیدا کند و مرکز لکه ها معمولأ دارای شکاف های بازی هستند . ذرات خاک به سختی به نواحی شکافته شده به وسیله پوشش قارچی پنبه ای که از خاک به میوه توسعه پیدا می کند ، چسبیده می شود

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما