شرکت پخش گوجه گیلاسی صادراتی

گوجه های گیلاسی گوجه های ریز و کوچکی هستند که خیلی شرکت ها در زمینه پخش و توزیع آن به سراسر کشور و همچنین صادرات فعالیت زیادی دارند. گوجه گیلاسی صادراتی از کیفیت و درجه مرغوبیت بالایی برخوردار است. همچنین تولید کننده ها آنها را در بسته بندی های شیک قرار داده و به کشوری که تقاضای خرید آن را دارد ارسال می کنند. پخش کننده ها خیلی باید در حمل و نقل آن دقت کنند، چون این گوجه فرنگی تزیینی بسیار حساس است.

شرکت پخش گوجه گیلاسی صادراتی

جلوگیری از رادیکال های آزاد با گوجه

جلوگیری از رادیکال های آزاد با گوجه آیا تا به حال به این فکر کردیم که چرا گوجه موجب می شود تا رادیکال های آزاد در بدن خنثی شده و از بین ببرد؟

پاسخ این است که ماده ایی در گوجه به نام لیکوپن وجود دارد که همین باعث شده تا از ورود آنها جلوگیری به عمل آید در واقع این ماده نوعی آنتی اکسیدان محسوب می شود که بدن را از هرگونه آسیبی حفظ می کند. رادیکال آزاد وقتی در بدن فعال شود موجب خراب شدن سلول ها می شود و مثلا یکی از نشانه هایش چروک شدن پوست می باشد ولی مصرف گوجه از این فرآیند ممانعت به عمل می آورد.

مصرف گوجه وقتی بتواند از رادیکال های آزاد جلوگیری کند در نتیجه انسان دچار پیری زود رس نشده و آلزایمر نخواهد گرفت چون رادیکال ها عامل تشدید کننده این بیماری ها هستند. علاوه بر آنها کسانی که دچار آب مروارید شده اند با مصرف گوجه می توانند در کاهش آن کمک شایانی کنند تمام این مزایا به خاطر وجود لیکوپن در گوجه است.

بررسی دقیق تر قیمت گوجه گیلاسی صادراتی

بررسی دقیق تر قیمت گوجه گیلاسی صادراتی اگر بخواهیم قیمت گوجه گیلاسی صادراتی را دقیق تر بررسی کنیم باید ابتدا قیمت فروشنده ها را با هم مقایسه کنیم و با تحقیق در مورد نرخ هر تاجر که کارش صادرات گوجه است بفهمیم که قیمت ها امروزه چگونه است. معمولا هر چه قدر کیفیت بالاتر باشد روی قیمت تاثیر گذار تر است و دومین عامل نوع بسته بندی و وزن گوجه ایی که قرار است صادر شود.

عموما بازرگانان آنها را در بسته بندی های شیک قرار داده و به کشور های خارجی صادر می کنند. امروزه قیمت گوجه به تولید آن بستگی دارد یعنی هد چه قدر تقاضا بیشتر باشد، تولید بالا رفته و قیمت گوجه ارزان تر می شود ولی اگر با کمبود تولید مواجه شویم در نتیجه قیمت ها افزایش صعودی پیدا می کنند. البته قیمت گوجه ها بر اساس انواع مختلفی که دارند مثل گوجه چری گلخانه ای متفاوت است. مثلا گوجه های گیلاسی معمولا مقداری گرانتر هستند و معمولا برای تزئین استفاده می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما