شرکت صادراتی گوجه فرنگی زیتونی

گوجه زیتونی یک نوع گوجه ریز به اندازه زیتون است که در کشور ما به صورت گلخانه ای با بهترین کیفیت پرورش می یابد و با توجه به اینکه کشور های خارجی بسیاری مصرف کننده این محصول هستند صادرات آن هر ساله ارز آوری مطلوبی برای کشورمان دارد.  شرکت صادراتی گوجه فرنگی زیتونی محصولات درجه یک را به صورت یک دست و سورت شده با کیفیت ممتاز برای صادرات با قیمت ویژه و ارزان در اختیار مشتریان عمده قرار می دهد.

شرکت صادراتی گوجه فرنگی زیتونی

فواید گوجه فرنگی برای بدن

فواید گوجه فرنگی برای بدن گوجه فرنگی یک محصول با خواص فراوان می باشد و خوردن آن برای پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری ها مفید می باشد که در اینجا به مواردی از فواید بسیار عالی آن اشاره می کنیم.

  • این محصول دارای ویتامین A می باشد که تاثیر بسیاری در بهبود بینایی دارد و از ایجاد بیماری های ناشی از کمبود این ویتامین مانند شب کوری جلوگیری می کند.
  • گوجه فرنگی دارای ویتامین C می باشد که در کاهش چین و چروک پوست نقش دارد و باعث جوانسازی و شادابی پوست می شود.
  • این محصول مقدار زیادی فیبر دارد که برای عملکرد بهتر دستگاه گوارش بسیار مفید است و سبب تحرک بیشتر روده ها می شود که به دنبال آن از مشکلات گوارشی مانند یبوست که ناشی از کم تحرکی روده ها می باشد جلوگیری می شود.
  • گوجه فرنگی دارای مقدار زیادی پتاسیم است که در کاهش فشار خون نقش دارد زیرا پتاسیم با گشاد کردن عروق فشار خون را کاهش می دهد و مانع ایجاد فشار بر روی قلب و ایجاد حملات قلبی می شود.
  • این محصول دارای موادی مانند لیکوپن و کاروتنوئید می باشد که نقش بسیاری در تقویت سیستم ایمنی بدن دارند و بدن را در برابر بیماری های مختلف محافظت می کنند.
  • کلسیم و ویتامین K موجود در گوجه فرنگی از پوکی استخوان جلوگیری می کند و باعث استحکام بیشتر استخواان ها می شود.

مرجع فروش انواع گوجه فرنگی زیتونی

مرجع فروش انواع گوجه فرنگی زیتونی مرجع فروش انواع گوجه فرنگی زیتونی همواره محصولات را به صورت دست اول و با کیفیت ممتاز به صورت تازه به فروش می رساند و به دلیل قیمت بسیار مناسب و کیفیت ممتاز محصولات بسیار مورد استقبال مشتریان عمده می باشد.

خواص گوجه زیتونی بسیار گوناگون است و بر این اساس بسیار مورد توجه مصرف کنندگان می باشد اما بازار خارجی این محصول از رونق بالایی برخوردار است.

گوجه زیتونی صادراتی با بهترین کیفیت توسط تولید کندگان متعددی در کشور پرورش داده می شود که بیشتر محصولات تولیدی برای صادرات می باشد.

صادر کنندگان بسیاری به دنبال خرید محصولات با کیفیت و تازه هستند که خوشبختانه این محصول به راحتی و با قیمت ویژه و استثنایی به واسطه سایت معتبر ما به آسانی در دسترس این مشتریان قرار دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما