شرکت تولید رب گوجه فرنگی دلند

شرکت تولید رب گوجه فرنگی دلند، در سایت معتبر بازار گوجه ایران، بهترین تولیدات خود را به مشتریان عرضه می کند. این شرکت در نظر دارد به خریداران، محصولات را با تخفیفات ویژه ارائه دهد.
رب گوجه یکی از فراورده های گوجه فرنگی به حساب می آید که همه خانواده ها برای پخت 90 درصد غذا ها از این چاشنی استفاده می کنند. همانطور که می دانید گوجه فرنگی برای آقایان بسیار مفید بوده و برای جلوگیری از پروستات در آقایان بسیار مورد استفاده قرار میگیرد و دلیل آن هم لیکوپن موجود در گوجه فرنگی است که اگر به صورت پخته شده یعنی به صورت رب مورد استفاده قرار بگیرد تاثیر بیشتری بر روی این مسئله دارد.

شرکت رب گوجه فرنگی دلند

یکی از پر افتخار ترین شرکت های تولید رب گوجه در شمال کشور می باشد. این شرکت محصولات خود را به صورت کاملا ارگانیک وارد بازار می کند و به این خاطر دارای کیفیت بسیار بالایی است.

استفاده از دستگاه های روز دنیا در این شرکت باعت شده بتوانند رب گوجه درجه یک و صادراتی را تولید کنند و در دو سال متوالی 1382 و 1383 صادر کننده نمونه استان البرز شناخته شده است. این خود نشان از مرغوبیت تولیدات این شرکت می باشد.
کیفیت بالا و قیمت مناسب رب گوجه فرنگی دلند، هدف اصلی این شرکت بوده که تا به امروز نیز توانسته به این صورت عمل کند و رضایت مشتریان را جلب نماید.

عرضه رب گوجه فرنگی دلند

این شرکت تولید رب، رب های تولید شده را با روش های نوین بسته بندی می کند و تمامی مراحل اجرای کار دارای کنترل کیفی می باشد.

شرکت رب گوجه دلند

بسته های آماده شده در وزن های 75 گرم، 500 گرم و 1000 گرم وارد بازار میکند. همچنین اسپتیک 20 کیلویی و 220 کیلویی را نیز برای خریداران عمده آماده فروش دارد.
این شرکت موفق، در سایت بازار گوجه ایران اقدام به عرضه، توزیع و پخش رب گوجه تولید شده کارخانه خود کرده است و در این سایت در نظر دارد به مشتریان تخفیفات ویژه ای را همراه با تسهیلات خربد ارائه نماید.

منبع: گوجه و رب گوجه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما