شرکت بازرگانی گوجه گیلاسی مینیاتوری

گوجه گیلاسی مینیاتوری که به آن گوجه فرنگی زیتونی نیز گفته می شود در کشور ایران در گلخانه های واقع در شهر اصفهان کشت می شوند زیرا آب و هوای اصفهان متعادل است و برای کشت گوجه چری قرمز بسیار مناسب است. از خصوصیات بسیار خوب گوجه های گیلاسی مینیاتوری این است که مقاومت بیشتری نسبت به گوجه های درشت در برابر فاسد شدن دارند.

شرکت بازرگانی گوجه گیلاسی مینیاتوری

نکاتی خواندنی درباره گوجه فرنگی

نکاتی خواندنی درباره گوجه فرنگی گوجه های زیتونی برای اولین بار از تغییر ژنتیکی در ساختار ژنی گوجه فرنگی درشت به وجود آمدند این گوجه ها به صورت بذر در گلخانه ها کشت داده می شوند گوجه چری قرمز را حتی می توان در یک گلدان در خانه نیز کشت داد.
از خصوصیات گوجه گیلاسی مینیاتوری می توان به ریز بودن و سفت بودن آنها و همچنین طعم شیرین و عطر و بوی بسیار گیرای آنها اشاره کرد. این گوجه ها به رطوبت و نور زیادی نیاز دارند و روزانه باید این موارد مورد نیاز را برای آنها تامین کرد تا به خوبی رشد کنند. گوجه های زیتونی در برابر سرما بسیار حساس هستند و در سرما از درون یخ می زنند و حالت گوشتی به خود می گیرند و عطر و بوی خود را از دست می دهند.
از گوجه های چری قرمز به دلیل ظاهر زیبایی که دارند در بسیاری از غذاها به ویژه در فست فود ها و انواع سالادها استفاده می شود.
در این بخش به بررسی مهمترین خواص گوجه می پردازیم:
گوجه حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان است پس خاصیت ضد سرطانی دارد و با علائم پیری پوست مقابله می کند.
گوجه دارای ویتامین C می باشد و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.
حاوی مقدار زیادی آهن است و برای رفع کم خونی مناسب است.
سبب بهبود سر دردهای میگرنی و استرس می شود.
چربی سوز است و در بسیاری از رژیم های غذایی از گوجه به عنوان میان وعده استفاده می شود.
سبب کاهش قند خون می شود و مصرف آن به بیماران دیابتی توصیه می شود.
گوجه حاوی سدیم بالایی می باشد و سبب افزایش فشار خون می شود پس افرادی که فشار خون بالا دارند نباید در مصرف آن زیاده روی کنند.

صادرات انواع گوجه گیلاسی مینیاتوری

صادرات انواع گوجه گیلاسی مینیاتوری ایران صادر کننده انواع گوجه گیلاسی مینیاتوری است گوجه های گیلاسی ابتدا در گلخانه های اصفهان پرورش داده می شوند و پس از رسیده شدن برداشت می شوند و سپس به بازار عرضه می شوند و مقداری از آنها نیز به سایر کشورها صادر می شوند.
این گوجه ها معمولا به صورت بسته بندی شده وارد بازار می شوند و کمتر به صورت فله دیده می شوند.
چون روش کشت این گوجه ها گلخانه ای است معمولا گران قیمت هستند. اما برای اطلاع از قیمت گوجه زیتونی و همچنین خرید آنها و خرید بذر گوجه گیلاسی می توان به سایت ها و فروشگاه های آنلاین فروش گوجه چری مراجعه نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما