شرکت بازرگانی گوجه چری قرمز زیتونی

گوجه چری قرمز زیتونی مانند بسیاری از محصولات دیگر از تنوع زیادی برخوردار است. این تنوع، به دلیل تفاوت بذر های گوجه با یکدیگر است. یکی از انواع گوجه بسیار با کیفیت و پر کاربرد، گوجه چری قرمز می باشد. این محصول به شدت به نور احتیاج دارد. به همین خاطر آفتابگیر بودن زمین زراعی آن، بسیار مهم است. همچنین میزان شیب زمین و نوع خاک در تولید گوجه چری اهمیت زیادی دارد. یکی دیگر از عوامل تأثیر گذار در کشت موفق این محصول ، استفاده از کود حیوانی مرغوب است. بوشهر به علت دارا بودن آب و هوای گرم و خاک حاصلخیز، مرکز کشت این محصول است. گوجه چری سرشار از ویتامین ث و آ بوده و به همین خاطر مصرف آن بسیار توصیه شده است. این گوجه برای تهیه رب نیز یکی از بهترین گوجه ها می باشد.

شرکت بازرگانی گوجه چری قرمز زیتونی

کاهش وزن با گوجه فرنگی

کاهش وزن با گوجه فرنگی گوجه زیتونی سانتیاگو یکی از محصولاتی است که برای تهیه رب، انواع سالاد و غذا ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در نواحی جنوب ایران، هرسال انواع گوجه گیلاسی بسته بندی کشت شده و به سراسر ایران صادر می شود. تاثیر مصرف این محصول بر سلامتی بدن، بر هیچ کس پوشیده نیست. همه به خوبی می دانیم گوجه سرشار از ویتامین ث است به همین دلیل از بدن در مقابل انواع میکروب ها و بیماری ها محافظت می کند. همچنین گوجه جم، موجب شفاف سازی پوست و محو شدن کک و مک صورت می شود. فیبر موجود در آن، به عنوان یک ملین قوی، برای مبارزه با یبوست عمل می کند.

اگر زمین های زراعی، دارای کود مناسب باشند املاح و مواد معدنی موجود در کود، جذب بذر گوجه چری زیتونی شده و سبب افزایش کیفیت گوجه خواهد شد. در این صورت این محصول سرشار از مواد آلی مورد نیاز بدن می شود و از ابتلا به سرطان جلوگیری می نماید. تحقیقات نشان داده است که مصرف گوجه باعث کاهش وزن وبهبود عملکرد دستگاه گوارش و روده می شود. همچنین موجب تصفیه خون می‌گردد.

بهترین صادرکنندگان گوجه چری قرمز زیتونی

بهترین صادرکنندگان گوجه چری قرمز زیتونی کشاورزان جنوب ایران، مخصوصا در بوشهر، بذر گوجه چری قرمز زیتونی زودرس را در اوایل پاییز می کارند. پس از یک ماه رسیدگی پی در پی، محصولات خود را در ماه آبان جمع آوری می نمایند. این بذر، محصول فراوانی می دهد و با وجود زودرس بودن، از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است. بخشی از محصولات پس از جمع آوری به بازار عرضه می شوند و بخشی دیگر جهت تولید رب گوجه، به کارخانه ها فرستاده می شوند. قیمت گوجه چری قرمز زیتونی بسیار مناسب می باشد زیرا این محصول در زمین های زراعی داخل کشور، توسط کشاورزان ایرانی تولید می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما