شرکت بازرگانی گوجه زیتونی جگوار

یکی از انواع مختلف گوجه های با سایز کوچک یک تا سه سانتی متر گوجه زیتونی جگوار است که نسبت به انواع گوجه های سایز ریز دارای ضخامت پوست بیشتری است و به همین دلیل ماندگاری بالاتری نیز دارد. این گوجه زوددرس می باشد و قبل از انواع گوجه های دیگر وارد بازار می شود. شرکت بازرگانی گوجه زیتونی جگوار این محصول را با قیمت مناسب و کیفیت صادراتی به بازارهای داخلی نیز عرضه کرده است و از بهترین نوع بسته بندی برای ارائه این محصول استفاده نموده است.

شرکت بازرگانی گوجه زیتونی جگوار

گوجه فرنگی جایگزین عالی آسپرین

گوجه فرنگی جایگزین عالی آسپرین

استفاده از آسپرین در بین افراد بسیار زیادی از جمعیت جهان به صورت روزانه بسیار مرسوم است این قرص از ایجاد لخته در دستگاه گردش خون جلوگیری می کند. تحقیقات نشان داده است که می توان از میوه گوجه فرنگی و به ویژه دانه‌های آن به عنوان جایگزین بسیار مناسب برای آسپرین استفاده کرد. این تحقیقات وجود ماده ‌ای در دانه گوجه فرنگی را به اثبات رسانده است که می تواند نقش موثری در جلوگیری از لخته شدن خون در بدن داشته باشد.

آسپرین از جمله داروهای شیمیایی است که در بلند مدت می تواند منجر به ایجاد خونریزی معده شود در حالی که مصرف گوجه ‌فرنگی یا دانه های آن هیچ گونه عارضه ای نداشته و از بسیاری جهات می تواند برای سلامت بدن مفید باشد.

ترکیب مورد نظر که در گوجه فرنگی و دانه‌های آن است و مانع از ایجاد لخته می شود تحت نام Fruitflow معروف است. این ماده می‌تواند ۳ ساعت پس از مصرف باعث ایجاد یکنواختی در گردش خون بدن شده و دارای اثرات بلند مدت نیز می باشد به گونه ای که تا ۱۸ ساعت پس از مصرف اثرات آن در بدن و باقی می ‌ماند و مانع از ایجاد هر نوع لخته ای در دستگاه گردش خون می شود.

علاوه بر این گوجه ‌فرنگی با داشتن آنتی اکسیدان های قوی در سلامت سلول های دیواره رگ های خونی و قلب نیز موثر است و به فعالیت مناسب آنها کمک می ‌کند.

بهترین عرضه کنندگان انواع گوجه زیتونی جگوار

بهترین عرضه کنندگان انواع گوجه زیتونی جگوار

بهترین عرضه کنندگان انواع گوجه زیتونی گلخانه ای جگوار یکی از بهترین گوجه ها را در بسته بندی های مناسب فراهم و آن را در بازار عرضه کرده است تا خریداران این نوع گوجه بتوانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند و آن را خریداری نمایند.

برای خرید آسان این محصول می ‌توان به وب سایت عرضه کنندگان گوجه فرنگی گلخانه ای جگوار مراجعه کرده و ضمن مشاهده انواع مختلف این گوجه و نوع بسته بندی ها نسبت به سفارش آن به صورت عمده اقدام نمود همچنین می توان از طریق تماس تلفنی با این عرضه کنندگان سفارش عمده خود را اعلام کرد. این محصول در بسته بندی های مناسب و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آدرس خریداران در هر نقطه ایران که مایل باشند ارسال خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما