خرید و فروش آنلاین انواع رب گوجه فرنگی

خرید و فروش آنلاین انواع رب گوجه فرنگی یکی از اصول تجارت گوجه فرنگی بوده که در ایران به خوبی رشد کرده، و توانسته است، با تولیدات خود بازارهای داخلی و خارجی را پوشش دهد.
رب گوجه فرنگی که یکی از فرآورده های اصلی گوجه فرنگی بوده، و به صورت کنسرو شده هم در بازار موجود می باشد، که یکی از کالاهای اساسی در تهیه انواع غذاها بوده، و شما می توانید با آن لذت آشپزی را چشیده و رنگ و طعم دلپذیر یکنواخت و خوشمزه ای به غذاهای خود بدهید.
رب گوجه فرنگی های تولید شده در ایران از بهترین برندهای رب گوجه فرنگی بوده، که توانایی رقابت با صادر کنندگان و تولیدکنندگان بزرگ رب گوجه دنیا را داشته، همانطور که می دانید، دامنه فعالیت و تجارت رب گوجه فرنگی در ایران به حدی وسیع بوده که توانسته است رتبه ششم در صادرات رب گوجه فرنگی و رتبه پنجم دنیا را در تهیه فرآورده های دیگر گوجه فرنگی مانند کنسرو و آب گوجه فرنگی به دست آورد. رب گوجه فرنگی به علت فرآیندی که در تهیه خود داشته، نسبت به گوجه فرنگی تازه دارای درصد و غلظت بیشتری از لیکوپن به عنوان یکی از آنتی اکسیدان های قوی بوده، که می تواند با تشکیل انواع سلول های سرطانی مقابله کرده و مانع از ایجاد تومور شود.

فرق ری گوجه فرنگی صنعتی با رب گوجه فرنگی خانگی
رب گوجه فرنگی صنعتی نسبت به رب گوجه فرنگی خانگی درصد ویتامین های بیشتری دارد، زیرا به علت فرآیند تهیه خود، از حرارت کنترل شده ای برای آن استفاده شده، در حالیکه رب گوجه فرنگی خانگی این درصد ویتامین ها را کمتر داشته، چون در معرض حرارت مستقیم بوده، ولی از لحاظ داشتن مواد نگهدارنده این نوع رب ها سالمتر و بهداشتی تر هستند، زیرا پس از درست شدن به آن مواد افزودنی و مواد نگهدارنده اضافه نمی کنند.
منبع: گوجه و رب گوجه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما