خرید رب گوجه فرنگی اسپتیک

خرید و فروش انواع رب گوجه فرنگی با بسته بندی اسپتیک در شرکت گوجه ایران صورت می گیرد .
متقضیان خرید رب گوجه فرنگی می توانند با شرکت گوجه ایران قرارداد خود را منعقد نمایند . رب گوجه فرنگی اسپتیک برای صادرات مناسب است . این محصول با بریکس های مختلف به سفارش مشتری عرضه می شود . گوجه فرنگی های پس از وارد شدن به کارخانه شسته شده و با استفاده از کنترل چشمی و دستی جداسازی می شود و بعد از این که کامل شسته و تمیز شدند وارد دستگاه خرد کن می شوند .

 

در مرحله بعد توسط پمپ به دستگاه وکیوم انتقال پیدا می کنند . وکیوم کردن به منظور ایجاد خلع است تا در نهایت دمای محصول سریعتر بالا برود . پس از آن گوجه فرنگی ها به قسمت هات بریک می روند . بعد از انجام فرآیند کلی غلظت رب گوجه به سفارش مشتری با بریکس مورد نظر تولید شده و به قسمت بسته بندی اسپتیک پمپ می شود . در قسمت بسته بندی اسپتیک رب ها در شرایط خلاء وارد کیسه های اسپتیک که داخل بشکه های 220 لیتری قرار گرفته است پر می شود . 

خرید رب گوجه فرنگی اسپتیک 

این محصصول آماده عرضه به بازار است و حدودا تا 4 سال قابل نگه داری است . شایان ذکر است که در این نوع بسته بندی مواد افزودنی اضافه نمی شود . خریداران پس از خرید این محصول آن را به قوطی های کوچکتر تقسیم بندی کرده و در بازار مورد نظر خود عرضه می کنند . 


جهت مشاوره در زمینه خرید و فروش انواع گوجه فرنگی با ما تماس بگیرید .
عرضه کننده: مهندس فرهمند
شماره تماس: 9164208200 – 07644627078
ایمیل: irantomato1@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما