تولید انواع رب گوجه فرنگی 17 کیلویی

رب گوجه از حرارت دادن گوجه فرنگی تهیه می شود که بهترین چاشنی غذا بین ایرانیان می باشد که رنگ و طعم غذا را عالی می کند. مصرف رب گوجه فرنگی برای سلامت روده مناسب و مفید می باشد زیرا سبب افزایش باکتری های مفید روده می باشند. همین طور برای افزایش آنتی اکسیدان بدن در برابر سلول های مخرب مناسب می باشد. امکان تولید انواع رب گوجه فرنگی 17 کیلویی و رب گوجه فرنگی فله ای می باشد و معمولا در بازار برای فروش می باشد.

تولید انواع رب گوجه فرنگی 17 کیلویی

نکاتی درباره طرز تهیه رب گوجه در خانه

نکاتی درباره طرز تهیه رب گوجه در خانه گوجه ها را بعد از شست و شو به دو قسمت تقسیم کنید و درون قابلمه بریزید و  روی حرارت قرار دهید تا پوست آن کاملا جدا شود و بعد آن ها را از سیم های مسی عبور دهید تا دانه و پوست آن جدا شود و دوباره آن ها را در قابلمه بریزید و به آن نمک اضافه کنید تا از کپک زدگی دوری کند و اجازه دهید تا کاملا غلیظ شود و  مقداری روغن به آن اضافه کنید تا خوش طعم تر شود و بعد از سرد شدن آن ها را بسته بندی کنید.

یکی از راه های تشخیص زمان آماده شدن رب این می باشد که یک کفگیر درون قابلمه رب بکشید اگر فرو رفتگی رب زود پر شد بدانید که رقیق می باشد ولی اگر طول کشید تا فرورفتگی رب پر شود بدانید که رب آماده می باشد و غلظت آن مناسب می باشد. رب گوجه فرنگی اگر شل و رقیق باشد باعث خرابی زود هنگام می شود.

گوجه فرنگی محلی رب کمتری از آن حاصل می شود ولی گوجه فرنگی گلخانه ای رب بیشتری حاصل می شود و همین طور در هنگام خرید گوجه فرنگی برای تهیه رب باید رنگ آن قرمز، گوشتی و آبدار باشد و از هر گونه خرابی و شل شدگی در آن دور باشد تا ربی سالم و بیشتر حاصل شود.

 رب گوجه فرنگی برای این که  مدت زمان زیادی قابل استفاده باشد و دیر تر کپک بزند باید آن را در جای خنک مثل یخچال یا فریزر قرار داد.

 

بزرگترین فروشگاه عرضه رب گوجه فرنگی 17 کیلویی

بزرگترین فروشگاه عرضه رب گوجه فرنگی 17 کیلویی عرضه رب گوجه فرنگی طبیعی در بازار جز پرسود ترین  کسب و کار ها محسوب می شود و که تولید کنندگان رب گوجه فرنگی برای فروش بیتر می توانند روی بسته بندی طرز تهیه آن و ترکیات رب، خواص و فواید آن، ویژگی و کیفیت محصول، ارزش غذایی و مواد مغذی آن، موارد استفاده از آن، تارخ تولید و تاریخ انقضا، شرایط نگه داری و غیره درج نمایند تا مشتری با بررسی اطلاعات روی آن بهترین و با کیفیت ترین رب گوجه فرنگی طبیعی را خریداری نمایند و همین طور می توانند از طریق سایت آنلاین محصول خود را به فروش برسانند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما