تولیدی بزرگ گوجه فرنگی نیم کیلویی

رب یکی از فراورده های به دست آمده به دست آمده از گوجه فرنگی است که در هر آشپزخانه ایرانی وجود دارد و از آن در تهیه انواع غذا استفاده می گردد. این محصول باید دارای غلظت و کیفیت مناسبی باشد تا بتواند بیشترین تاثیر را در طعم و مزه غذا داشته باشد. تولیدی بزرگ رب گوجه فرنگی نیم کیلویی اقدام به jتولید رب در این حجم به بازار نموده است و خریداران می توانند به راحتی نسبت به سفارش آن اقدام نمایند.

تولیدی بزرگ گوجه فرنگی نیم کیلویی

مشخصات انواع رب گوجه فرنگی نیم کیلویی

مشخصات انواع رب گوجه فرنگی نیم کیلویی رب گوجه فرنگی نیم کیلویی یکی از پر مصرف ترین انواع این محصول پس از رب گوجه یک کیلویی می باشد. این رب برای مصارف خانگی دارای بیشترین کاربرد است و به علت حجم کم دارای بالاترین کیفیت است.

از مشخصات این رب می توان به غلظت مناسب آن اشاره کرد. غلظت این رب نه خیلی زیاد است به گونه ای که رب سفت باشد و نه این که به دلیل غلظت پایین شل باشد.

این رب طی فراوری به مقدار مناسب حرارت دیده است و به همین جهت قندهای موجود در این محصول دچار سوختگی نشده و به همین دلیل رنگ این رب قرمز روشن است.

از مشخصات دیگر رب گوجه نیم کیلویی می توان به میزان مناسب نمک اضافه شده به آن اشاره کرد که در بهبود طعم این رب بسیار تاثیرگذار بوده است.

این رب دارای میزان رطوبت بسیار کمی است و به همین دلیل دارای ماندگاری بالایی است.

این محصول در بسته بندی های شیشه ای و فلزی قرار گرفته است و نوع قوطی دارای روکش داخلی قلع است که در ماندگاری بیشتر این محصول بسیار تاثیرگذار است.

این محصول کاملا پلمپ شده است به گونه ای که امکان نفوذ هوا به داخل آن وجود ندارد و این مساله مانع از کپک زدگی و رشد قارچ روی این رب می شود.

قیمت رب گوجه فرنگی نیم کیلویی

قیمت رب گوجه فرنگی نیم کیلویی قیمت رب گوجه فرنگی نیم کیلویی با توجه به کیفیت و غلظت این محصول دارای نوسان است همچنین میزان تولید میوه گوجه فرنگی می تواند بر میزان تولید رب گوجه و در نهایت قیمت آن تاثیرگذار باشد.

صادرات این محصول از دیگر عوامل تعیین کننده قیمت این محصول در داخل کشور است زیرا با افزایش صادرات قیمت این محصول در بازارهای داخلی افزایش می یابد.

برای اطلاع دقیق و کامل از قیمت روز این محصول می توان به وب سایت تولید کننده این رب مراجعه نمود و اطلاعات دقیق تری را در مورد قیمت این محصول به دست آورد.

شایان ذکر است که در خریدهای عمده و به مقدار بالا لازم است مستقیما با تولید کننده ارتباط برقرار شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما