توزیع کنندگان رب گوجه فرنگی پاکتی

رب گوجه فرنگی یکی از چاشنی ها و طعم دهنده ها و رنگ دهنده های غذا محسوب می شود . به دلیل مزه ترش و رنگ قرمزش غذا را منحصر به فرد می کند . یکی از انواع بسته بندی رب که در آشپز خانه هر ایرانی می توان آن را پیدا کرد رب گوجه فرنگی پاکتی است .

توزیع کنندگان رب گوجه فرنگی پاکتی

علت ترش شدن رب گوجه خانگی

علت ترش شدن رب گوجه خانگی گوجه فرنگی جزو سبزیجات به حساب می آید دارای بوته های کوتاه و برگ های نسبتا پهن با حالتی خز دار است در فصل تابستان به بار می نشیند ابتدا سبز و بعد به رنگ قرمز در می آید . تقریبا در تمامی مناطق با آب و هوای مختلف قادر به رشد است و در بهار و حتی در اواخر زمستان کاشته می شود و گیاهی یک ساله است یعنی کاشت و برداشت آن در یک سال اتفاق می افتد .البته در گلخانه ها گوجه در تمام فصول سال پرورش داده می شود. گوجه فرنگی دارای خواصی است که به چند مورد اشاره می شود.

  • خون ساز
  • دارای ویتامین C و تقویت سیستم ایمنی
  • برای شادابی و جوان سازی پوست

برای تهیه رب از گوجه فرنگی ابتدا گوجه ها را بعد از برداشت شست وشو و آب کش می کنند و با حرارت آن ها را نیم پز میکنند در این مرحله پالپ گیری انجام می شود و تفاله ها ، دانه ها و پوست های آن را جدا می کنند و دوباره روی حرارت می گذارند تا به بریکس و غلظت مورد نظر برسد در این هنگام با افزودن نشاسته ، سرکه ، نمک ، ادویه جات و در صورت نیاز افزودنی ها به رب آن ها را میکس میکنند و بعد از سرد شدن آماده بسته بندی و مصرف است .برای بسته بندی از جنس ها و ظروف متنوع استفاده می شود . قوطی های درب دار ، شیشه ، سطل های چند کیلویی و همچنین پاکت . رب های پاکتی معمولا تک نفره هستند اگر چه سایز بزرگ تر آن نیز وجود دارد لایه داخلی آن از جنس آلومینیوم است که از نفوذ آلودگی و هوا به داخل آن جلوگیری می کند .یکی از عوامل ترش شدن رب گوجه فرنگی سالم

  • ورود هوا به داخل ظرف است که باعث رشد باکتری های هوازی می شود .
  • اگر در مکان گرم نگه داری شود امکان ترش شدن آن زیاد است

راهنمای تهیه رب گوجه فرنگی پاکتی

راهنمای تهیه رب گوجه فرنگی پاکتی یکی از کار های جلب مشتری ایجاد تنوع در محصولات است برای مثال بسته بندی پاکتی رب گوجه . برای خرید رب گوجه فرنگی استاندارد دقت داشته باشید که رب دارای غلظت کافی باشد و زیاد شل نباشد هم چنین از محکم بودن و تاریخ انقضا و تولید رب پاکتی نیز اطمینان حاصل کنید . در هر فروشگاه و مرکز خریدی می توانید این محصول را تهیه کنید . مانیز در تلاشیم تا محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب را به شما معرفی کنیم .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما