تهیه انواع رب گوجه جدید

رب گوجه فرنگی نوعی چاشنی غذایی است که از گوجه فرنگی تهیه می شود و در تهیه انواع غذاهای ایرانی ها به کار می رود .دو نوع رب گوجه فرنگی به روش سنتی و در کارخانه تولید می شود که هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.

امروزه کارخانه های زیادی تاسیس شده اند که به تولید انواع رب گوجه جدید و با کیفیت پرداخته اند و توانسته اند فروش خاصی نیز در این زمینه داشته باشند و دستگاه ها و ماشین آلات مدرنی را نیز برای این محصول به کارخانجات خود وارد کنند.

تهیه انواع رب گوجه جدید

بهترین گوجه فرنگی برای تولید رب گوجه

بهترین گوجه فرنگی برای تولید رب گوجه بهترین نوع گوجه فرنگی برای تهیه رب گوجه فرنگی گرد یا گالبی شکل است چون هم اندزه بزرگتری دارد و هم دارای قسمت حامد بیشتر و آبدارتر است بنابراین برای تهیه بهترین رب مناسب ترین است.برای تهیه رب گوجه فرنگی از دو نوع گوجه محلی و گلخانه ای می توانیم ایستفاده کنیم که تهیه هر کدام از ان ها ویژگی هایی دارد .طبق تجربه گوجه فرنگی محلی به دلیل این که قسمت جامد کمتری دارد رب کمتری می دهد اما دیرتر فاسد می شود. گوجه فرنگی گلخانه ای نسبت به گوجه فرنگی محلی قیمت بیشتری دارد اما قسمت جامد آن بیشتر بودهو می توان رب بیشتری از آن تهیه کرد.گوجه فرنگی که برای تهیه رب استفاده می شود باید دارای رنگ قرمز و کامال رسیده باشد و قسمت هایی ازز ان نباید رنگ سبز داشته باشد.

گوجه فرنگی های سالم را باید از گوجه فرنگی های خراب شده جدا کرد چوم اگر این کار انجام نشود طعم رب را تغییر می دهد.در تهیه رب گوجه باید پوست گوجه و تخم های ان توسط فیلتر جدا شده و سپس پوره به دست امده زیر فشار قرار بگیرد تا اب ان کامل خارج شود و سپس محصول به دست امده را طی عمل تبخیر غلیظ کرد.این عمل بسیار مهم است و از کمک زدن رب گوجه فرنگی جلوگیری می کند.

شرکت تولید رب گوجه جدید

شرکت تولید رب گوجه جدید امروزه به دلیل استقبال زیاد مردم برای نهیه رب گوجه خوش رنگ شرکت های زیادی در تهیه ری گوجه فرنگی صنعتی تاسیس شده لند.که به تولید انواع رب جدید های می پردازند و توانسته اند پیشرفت خاصی را در این زمینه داشته باشند وبه عنوان بهترین شرکت های تولید رب گوجه فرنگی صنعتی شناخته می شوند.

همچنین این شرکت ها برای رونق کسب و کار خود روش های فروش نوین جدیدی را ایجاد کرده اند و از طریق وب سایت های خود اقدام به فروش محصولات خود می کنند که این روش فروش نیز تا کنون سبب شده بازار رب گوجه صنعتی رونق خوبی را داشته باشد و محبوبیت بالایی را نیز میان تمامی مردم ایران پیدا کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما