بهترین فروشنده رب گوجه جدید

رب گوجه یکی از طعم و رنگ دهنده غذا ها است و یک نوع چاشنی هم به حساب می آید که در همه غذا ها به خصوص خورشت ها استفاده می شود . برای تهیه رب گوجه باید از بهترین گوجه ها استفاده شود تا بتوانند رب گوجه جدید و با کیفیت و بهتری تولید کنند . یک گوجه فرنگی خوب باید طوری باشد که رنگش نه تیره باشد نه روشن و طعمش نه ترش باشد نه شیرین . 

بهترین فروشنده رب گوجه جدید

طرز تهیه رب گوجه با مخلوط کن

طرز تهیه رب گوجه با مخلوط کن درست کردن رب گوجه فرنگی طبیعی بسیار راحت است و در حین راحتی پر درد سر هم است به همین دلیل است که امروزه کمتر کسی رب خانگی درست می کنند . بیشتر مردم ترجیح می دهند که از رب گوجه فرنگی پاکتی استفاده کنند که هیچ درد سری هم ندارد. 

درست کردن رب گوجه فرنگی با مخلوط کن از دیگر روش ها راحت تر است و اگر بتوانیم رب را به صورت خانگی درست کنیم خیلی بهتر و سالم تر است .

برای تهیه رب گوجه فرنگی با مخلوط کن ابتدا گوجه ها را می شوریم بعد خرد می کنیم و بعد خرد کردن دانه های گوجه را با قاشق در می آوریم.

در ادامه گوجه های خرد شده را داخل قابلمه ای ریخته می پزیم تا کمی نرم شود وبعد از سرد شدن داخل مخلوط کن می ریزیم و خوب مخلوط می کنیم بعد از صافی رد می کنیم تا آب آن جدا و تفاله آن گرفته شود آب گوجه را به ظرفی منتقل می کنیم و روی حرارت می گذاریم و هر از گاهی آب گوجه را هم می زنیم تا ته نگیرد .

وقتی رب به آخر پخت نزدیک می شود قطرات آن به بیرون پاشیده می شود باید مواظب باشید تا به دست تان نریزد که دچار سوختگی نشوید.

شعله را کم کرده تا رب به آرامی پخته شود و آب آن کاملا تبخیر وقتی رب سفت شد گاز را خاموش می کنیم بهش نمک اضافه می کنیم و بعد سرد شدن به ظرف های مورد نیاز می ریزیم برای این که رب کپک نزند یک قاشق روغن به آن اضافه میکنیم تا هوا وارد رب نشود وباعث کپک زدن هم نشود

عرضه کنندگان مستقیم انواع رب گوجه جدید

عرضه کنندگان مستقیم انواع رب گوجه جدید از رایج ترین روش های عرضه رب گوجه ، عرضه کننده مستقیم است که دراین روش واسطه ها حذف می شوند وقیمت رب به طور مناسب به مردم رسیده می شوند . بهترین رب گوجه ها در کشور ما در مارک های معتبر تولید و به بازار عرضه می شود .

گوجه حاوی ماده ای به نام لیکوپن است که برای بدن مفید است اگر رب رنگ قهوه ای داشته باشد یعنی این ماده از بین رفته است وباعث می شود دیگراین نوع رب طرفداری نداشته باشد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما