ارائه انواع رب گوجه شیشه ای

انواع رب گوجه شیشه ای صادراتی معمولا در وزن ۷۰۰ گرمی قابل ارائه به تاجران و صادرکنندگان برای عرضه در بازارهای جهانی می باشد، ولی تولید کنندگان ترجیح می دهند، رب با قوطی های ۴۰۰ و ۸۰۰ گرمی را در کنار آن نیز عرضه نمایند تا تنوع کالا داشته باشند.

این محصول با استفاده از دستگاه های مختلف تولید می گردد و چرخه تولید آن مراحل دریافت گوجه و جداسازی یا سورت گوجه های با کیفیت در مراحل شستشو و ورود به مرحله آب گیری گوجه و پخت و بعد از آن پاستوریزه کردن گوجه هایی که وارد قوطی شده و درب بندی و لیبل زنی توسط دستگاه را شامل می شود

ارائه انواع رب گوجه شیشه ای

ترکیبات رب گوجه فرنگی صنعتی

ترکیبات رب گوجه فرنگی صنعتی رب گوجه فرنگی معمولا دارای ترکیبات دیگری نیست و غلظت رب گوجه معمولا بستگی به نوع گوجه استفاده شده دارد، برخی افراد عنوان می کنند گوجه های شیراز و بیشتر در منطقه درودزن، بهترین گوجه کشت می گردد که همین باعث کیفیت بهتر رب گوجه فرنگی می گردد و زمانی که گوجه از جاهای دیگر وارد کارخانه می شود، زمانی که آب گیری می شوند دارای کیفیت رنگ و غلظت متفاوتی هستند.

فاکتورهای انتخاب رب گوجه صادراتی از جانب مشتریان معمولا به قدرت رنگ دهی و سفتی یا شلی محصول بر می گردد ولی در کنار آن شکیل بودن و طرح بسته بندی نیز تاثیر گذار خواهد بود. رب گوجه خوش رنگ ممکن است از دیدگاه افراد و کشورهای مختلف دارای تفاوت هایی باشد، مثلا کشورهای ارمنستان و روسیه رب گوجه با تیرگی متوسط و غلظت بیشتر را ترجیح می دهند.

در بحث نوع بسته بندی رب گوجه نیز می توان گفت برخی قوطی ها دارای لیبل از قبل چاپ شده روی قوطی می باشند که از آن ها نیز در تولید استفاده می گردد.

راهنمای تهیه انواع رب گوجه شیشه ای

راهنمای تهیه انواع رب گوجه شیشه ای برای تهیه انواع رب گوجه شیشه ای می توان به فاکتورهایی اساسی مانند: وزن شیشه و رب، نوع درب شیشه، نوع لیبل و شل بندی و کیفیت رب گوجه اشاره کرد. مهم ترین متغیر اساسی برای انتخاب محصول رب گوجه فرنگی، ماندگاری محصول و کیفیت محصول می باشد و تفاوت قیمت هایی که در رب گوجه وجود دارد بر همین اساس شکل گرفته است و بهتر است که تولیدکنندگان از رنگ های مصنوعی استفاده نکنند تا مشتریان دائمی را به خود اختصاص بدهند.

کارخانه داران و تولید کنندگان رب گوجه فرنگی باید در نظر داشته باشند که حفظ مشتریان قدیمی امری مطلوب و شایسته می باشد و این گونه می توانند حجم مشتریان و تولیدات خود را افزایش دهند و از امکانات و دستگاه های و نیروهای خود به طور بهینه استفاده کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما