کارخانه رب گوجه فرنگی دلند

کارخانه رب گوجه فرنگی دلند یکی از کارخانجات موفق در عرضه مواد غذایی، و مخصوصاً رب گوجه فرنگی که بوده، که دارای نمایندگی های فعالی برای خود در سرتاسر ایران می باشد.
شرکت گلستان عصاره یا همان کارخانه رب گوجه فرنگی دلند، که به طور تخصصی در زمینه تولید رب گوجه فرنگی اقدام به فعالیت می نماید، یکی از شرکت های موفق داخلی بوده، این شرکت هم چنین توانایی صادرات رب گوجه فرنگی به خارج از کشور را داشته و توانسته است، در طی دوسال متوالی خود را به سمت صادر کننده برتر برساند.
کارخانه رب گوجه فرنگی دلند، د ارای توان رقابت بالا با سایر برندهای رب گوجه فرنگی مانند، چین چین، روژین و تبرک و محسن را داشته، و به خوبی درصدد برطرف نمودن دغدغه مصرف کنندگان خود برآمده، این شرکت هم چنین برای تهیه مواد اولیه مورد نیاز خود که گوجه فرنگی می باشد، دارای مزارع کشاورزی مجزا بوده، که در آن از نوین ترین روش های کشاورزی بهره گرفته، و مراحل کاشت، داشت و برداشت محصول آن به گونه ای است، که دارای بیشترین بازدهی و کیفیت بوده، البته وجود ماشین الات کشاورزی پیشرفته در مزارع این شرکت خالی از لطف نبوده و کمک فراوانی به تولید مکانیزه گوجه فرنگی می نماید.
کارخانه رب گوجه فرنگی دلند، تولیدات خود را در قالب های فلزی 750 و 1000 گرمی به انجام رسانده، و هم چنین تولیدات خود را به شکل 20 کیلویی و اسپتیک220 کیلویی آماده عرضه نموده است.

منبع: گوجه و رب گوجه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما