نمایندگی عرضه رب گوجه ارگانیک

همانطور که میدانید ارزش غذایی رب گوجه فرنگی مانند خود میوه گوجه بسیار بالاست و دارای ویتامین های از قبیل  ویتامین A، C، B، و K می باشد و همچنین عملکرد بسیار بالایی بر روی گلبول های قرمز دارد و دارای آهن نیز می باشد. یک قاشق غذا خوری رب گوجه ارگانیک برابر با 13 کالری و فاقد چربی می باشد.

همانطور که می دانید رب گوجه فرنگی مانند گوجه دارای طبع سرد است اما از نظر درجه سرد بودن متعادل تر است از خود گوجه فرنگی و دلیل آن هم استفاده از حرارتی که برای پخت آن صورت میگیرد می باشد .

نمایندگی عرضه رب گوجه ارگانیک

روش‌های تشخیص رب گوجه فرنگی تقلبی

روش‌های تشخیص رب گوجه فرنگی تقلبی برای تولید رب گوجه فرنگی ارگانیک به هیچ عنوان از مواد افزودنی و یا رنگی استفاده نمی کنند، و تنها مواد تشکیل دهنده آن گوجه تازه و مرغوب و مقداری نمک تصفیه شده است . رب گوجه فرنگی طبیعی دارای ماده ی غذایی به نام لیکوپن است که رنگ قرمز گوجه فرنگی را تولید می کند و یک آنتی اکسیدان قوی بشمار می آید که فعالیت ضد سرطانی دارد. 

امروزه افراد برای سود بیشتر به فروش رب های خانگی می پردازند و خریداران به اشتباه رب خانگی را رب ارگانیک می پندارند اما امر بسیار مهمی که وجود این است که بعضی از این افراد سودجو برای تهیه و تولید بیشتر رب گوجه از گوجه کال نیز استفاده می کنند و در هنگام پخت به آن رنگ خوراکی اضافه می کنند و به نام رب گوجه فرنگی درجه یک ارگانیک به فروش می رسانند، گوجه کال دارای سمی بنام سولانین می باشد که برای انسان بسیار مضر است و باعث التهاب روده و معده می شود به همین خاطر مصرف رب گوجه طبیعی صنعتی بسیار قابل اطمینان تر می باشد.

برای تشخیص رب گوجه فرنگی تقلبی از ارگانیک می توانید رب را بر روی یک سینی با سطح صاف بریزید و با کف یک لیوان به /ان فشار وارد کنید تا یک لایه نازک از آن باقی بماند اگه در این لایه نازک موادی از قبیل پوست گوجه و یا تخم آن دیده شود نشان از ناخالص بودن آن می باشد و یا اگ دارای رنگ تیره و بوی بد ماندگی و کپک بدهد نشان دهنده ناخالصی رب می باشد.

شرکت بازرگانی رب گوجه ارگانیک

شرکت بازرگانی رب گوجه ارگانیک کارخانجات معتبری در سطح کشور وجود دارند که به تولید رب گوجه فرنگی  می پردازند اما در بین این کارخانه ها تعداد محدودی وجود دارند که به تولیدات رب گوجه فرنگی ارگانیک بپردازند، به همین منظور خریداران برای اطمینان از خرید رب گوجه ارگانیک به نمایندگی های کارخانه های معتبر تولید رب گوجه ارگانیک باید مراجعه کنند تا یک رب گوجه طبیعی ارگانیک را بتوانند تهیه کنند. همچنین این کارخانجات از طریق شرکت های بازرگانی، این محصول را به تمام نقاط کشور و خارج کشور توزیع می کنند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما