نرخ روز گوجه چری گیلاسی

گوجه چری گیلاسی یکی از گوجه های منحصر بفرد برای سالاد ها می باشد که در ایران با نرخ روز تعیین شده به فروش می رسد. قیمت این نوع گوجه به لحاظ خاص بودن گران تر از گوجه های معمولی می باشد و در حجم عمده اصولا با تخفیف عرضه می شود. برای دریافت قیمت های روز می توانید می توانید مستقیما با کارشناس فروش مجموعه ارتباط گیرید.

نرخ روز گوجه چری گیلاسی

موارد مصرف انواع گوجه چری گیلاسی

موارد مصرف انواع گوجه چری گیلاسی تولید گوجه گیلاسی چندین سال است که در ایران توسط کارشناسان کشاورزی و کشاورزان متبحر انجام می شود. این گوجه از آن جایی که گرد می باشد و در اندازه ای شبیه به دانه های گیلاس است و به رنگ قرمز و یا زرشکی وجود دارد، به نام گوجه گیلاسی چری شناخته می شود.

موارد مصرف این نوع گوجه بیشتر در انواع سالاد ها می باشد. شاید بپرسید با این گوجه یعنی رب گوجه تولید نمی شود؟ که در پاسخ باید گفت خیر، چرا که این گوجه هم سایز بسیار کوچکی دارد و هم به جهت قیمت بالاتر آن اصلا به صرفه نیست. 

علاوه بر سالاد های مختلف ایرانی که می توان با گوجه چری تزیین کرد و یا استفاده کرد، می توان به صورت خام در کنار سایز غذا ها آن را نیز خورد. حتی در انواع پیتزا نیز معمولا برای تزیین کردن از این مدل گوجه استفاده می شود. مصرف دیگر این گوجه در پختن انواع پاستای خوشمزه می باشد که رنگ و طعمی بینظیر را به پاستا می دهد.

گریل کردن این گوجه در کنار انواع مرغ، ماهی، میگو و گوشت نیز شیوه دیگری برای مصرف می باشد. این گوجه ها تک تک به سیخ زده می شوند و کباب می شوند و در کنار غذا ها سرو می گردند. مواردی هم وجود دارد که در انواع دستور پخت غذا های خارجی همانند غذا های ایتالیایی یا هندی می توان از این گوجه نیز استفاده کرد و کلا ظاهر این گوجه به زیبایی آن غذا یا سالاد می افزاید.

تولید کننده گوجه چری گیلاسی

تولید کننده گوجه چری گیلاسی تولید کننده های گوجه چری گیلاسی در ایران حضور دارند. علاوه بر این در مواردی واردات گوجه گیلاسی را هم شاهد هستیم. اما از آن جایی که میزان کشت محصولات کشاورزی در ایران سال به سال زیاد تر می شود پس تولید کننده های گوجه نیز بیشتر شده اند و واردات نیز به مرور کمتر می شود.

تولید کننده هایی که با علم کافی خودشان و یا با کمک گرفتن از متخصصین این حوزه اقدام به این نوع گوجه می نمایند مسلما می توانند محصولاتی با کیفیت بالاتر و ضرر کمتری برداشت کنند که حتی بتوانند راهی بازار های صادراتی نیز بشوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما