مرکز پخش گوجه فرنگی زیتونی

در فضای وب مراکز پخش گوجه فرنگی زیتونی عرضه خود را به صورت عمده نیز انجام می دهند. این گوجه برای استفاده در میادین تره بار و هم برای صادرات به کشور های مختلف استفاده می شود. مراکز پخش در این سایت سعی می کنند گوجه را به صورت باکیفیت ارائه دهند و با فروش مستقیم می توانند قیمت های مناسب تری را نیز برای مشتریان در نظر بگیرند.

مرکز پخش گوجه فرنگی زیتونی

نحوه تولید گوجه فرنگی زیتونی

نحوه تولید گوجه فرنگی زیتونی تولید انواع گوجه در استان هایی که دارای شرایط آب و هوایی مناسب می باشند در زمین های کشاورزی و یا در محیط گلخانه ها در حجم انبوه انجام می شود. بازار ایران همیشه نیازمند مصرف گوجه هایی با تنوع بالا می باشد و چه بسا مازاد این گوجه ها نیز همیشه صادرات می شوند.

تولید گوجه فرنگی زیتونی که یکی از گوجه های کوچک و بسیار خوشمزه می باشد در مناطقی که دسترسی بیشتری به آفتاب دارند و هوای منطقه سرد می باشد صورت می گیرد. در ابتدا می توان برای کاشت هم از دانه های گوجه فرنگی و هم از نشای آن استفاده کرد. البته که باید نشا را یا از جایی تهیه کنید و یا اینکه به دانه فرصت چند هفته ای را در آب دهید تا جوانه بزنند و نشا ایجاد شود.

سپس در اوایل فصل بهار این نشا ها را وارد خاک مرغوب می کنند. در طول دوره تقریبا 80 روزه ای که گوجه فرنگی زیتونی به طور کامل می رسد، باید مراحل آبیاری، کود دهی و مراقبت به طور کامل انجام شود و قطعا گوجه فرنگی از محصولات خیلی سخت برای تولید نمی باشد و بسیاری از کشاورزان حتی در محیط گلخانه ها آن را می کارند تا بتوانند شرایط مناسب این گیاه را ایجاد کنند.

در آخر به هر خوشه این گیاه که چندین گوجه کوچک آویزان شده است برداشت می شوند و در فصل تابستان به مرحله برداشت می رسند.

خرید انواع گوجه فرنگی زیتونی

خرید انواع گوجه فرنگی زیتونی گوجه فرنگی های زیتونی هم در مدل های ارگانیک و هم غیر ارگانیک تولید می شوند. مشتریان می توانند طبق خواست خود هر کدام از این نمونه ها را خریداری کنند.

اصولا گوجه های زیتونی ارگانیک دارای طعم و مزه بهتری هستند و حتی قرمر تر می باشند و در فضای گلخانه ها بیشتر به دست می آید چرا که از آفات بیرونی بهتر در امان هستند. این گوجه ها تنها مصرف داخل کشور نمی شوند و مشتریان خارجی نیز از خریداران دیگر آن ها هستند.

گوجه ها در هنگام عرضه به لحاظ سایز کوچکی که دارند یا بسته بندی می شوند و یا به صورت فله ای در کارتن های مشخصی عرضه می گردند، که هر دو این مدل امکان خرید و سفارش از این سایت وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما