مرکز صادرات گوجه زیتونی گلخانه ای

یکی از ارقام گوجه فرنگی که کاربرد آن بیشتر در تهیه و تزیین سالاد و برخی غذاها می باشد گوجه زیتونی است. این محصول بیشتر به صورت گلخانه‌ای پرورش می یابد و علاوه بر تامین نیاز داخلی یک محصول صادراتی نیز می باشد. مرکز صادرات گوجه زیتونی گلخانه‌ای این محصول را در بسته بندی های صادراتی و جهت افزایش درآمد تولید کنندگان به کشورهای دیگر ارسال می‌کند. خریداران داخلی گوجه زیتونی گلخانه ای می توانند با این مرکز تماس بگیرند و نیاز خود را به این گوجه صادراتی تامین کنند.

مرکز صادرات گوجه زیتونی گلخانه ای

آبرسانی موها با گوجه فرنگی

آبرسانی موها با گوجه فرنگی

گوجه فرنگی از جمله محصولات کمک کننده به سلامت پوست و مو می باشد. این محصول می تواند به مقدار قابل توجهی باعث کاهش چربی موها شود و از این طریق به افزایش و رشد موها کمک نماید. این محصول سرشار از آب است به طوری که حدود ۹۴ درصد از کل وزن گوجه ‌فرنگی را آب تشکیل می دهد. این میوه سرشار از انواع ویتامین ها و مواد معدنی است که استفاده موضعی از آن روی پوست سر و باعث افزایش آبرسانی به ریشه و پیاز موها می شود و به این ترتیب انواع مواد مغذی را در اختیار ریشه مو قرار داده در رشد موها نقش بسیار موثری ایفا می کند.

گوجه فرنگی حاوی دسته های مختلفی از ترکیبات کاروتنوئیدی بوده که می توانند در تماس با پیاز موها باعث تحریک رشد موهای قسمت های مختلف بدن می شوند. این ترکیبات تامین کننده نیاز ریشه موها به ویتامین A هستند و باعث رشد مو می گردند.

آبرسانی موها از جمله خواص گوجه زیتونی قرمز و رسیده است و این خاصیت در گوجه کال دیده نمی شود بنابراین برای استفاده از این خاصیت می توان از گوجه آبگیری نموده و آن را به طور مستقیم برای موها به کار برد. 

قیمت نهایی انواع گوجه زیتونی گلخانه ای

قیمت نهایی انواع گوجه زیتونی گلخانه ای آنچه در مورد قیمت گوجه زیتونی گلخانه‌ای تعیین ‌کننده می باشد میزان عرضه آن به بازار و صادرات است. این محصول گلخانه ای بوده و به همین جهت از نظر میزان تولید مشکل چندانی در این زمینه وجود ندارد اما با توجه به صادراتی بودن این محصول و ارسال آن به بازارهای خارجی به مقدار بیشتر از حد معمول می تواند عرضه داخلی آن را با محدودیت همراه کند و باعث افزایش قیمت آن گردد.

در حال حاضر افزایش نرخ ارز باعث شده است که صادرات محصولات کشاورزی توجیه اقتصادی مناسبی داشته باشد و به همین جهت قیمت فروش این محصول در داخل کشور نیز با افزایش مواجه شده است.

 خریداران این نوع گوجه می توانند با فروشنده این محصول مستقیماً ارتباط داشته باشند و از قیمت نهایی آن اطلاع حاصل نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما