مرکز صادرات رب گوجه عالی

رب گوجه فرنگی از مهم ‌ترین مواد غذایی به شمار می ‌رود که وجود آن در هر آشپزخانه‌ای الزامی می باشد. کیفیت رب گوجه فرنگی تاثیر قابل توجهی در بافت و رنگ غذا هایی که در تهیه آنها از این رب استفاده می ‌شود دارد. رب گوجه عالی علاوه بر این که در بازار داخلی عرضه می ‌شود جنبه صادراتی نیز دارد و سالانه مقادیر بالایی از آن به کشورهای دیگر همچون عراق صادر می ‌شود. مرکز صادرات رب گوجه با کیفیت اقدام به ارائه این محصول به بازارهای داخلی نیز کرده است و خریداران می توانند بهترین رب گوجه را از این مراکز سفارش دهند.

مرکز صادرات رب گوجه عالی

تفاوت رب ارگانیک و صنعتی

تفاوت رب ارگانیک و صنعتی

برای تولید رب گوجه ارگانیک از گوجه های تازه ارگانیک استفاده می ‌شود که در پرورش آنها از هیچ نوع کود شیمیایی یا سموم استفاده نشده است این گوجه ها کاملاً سالم و طبیعی هستند و طی فرآیند تولید رب گوجه از آنها از هیچ ‌گونه افزودنی غیر مجاز و مواد نگه دارنده استفاده نمی شود.

در مورد رب صنعتی این مساله تا اندازه های متفاوت باشد زیرا در گوجه های مورد استفاده برای تولید رب صنعتی معمولاً برای مبارزه با آفات و سموم شیمیایی استفاده شده است و برای افزایش محصول از کود های مختلف ازت و فسفات استفاده شده است به همین دلیل ماده اولیه مورد نیاز برای تولید این نوع رب با رب ارگانیک تفاوت زیادی دارد.

فرآیند تولید رب ارگانیک به صورت کارگاهی انجام می ‌شود و حالت صنعتی ندارد اما بر خلاف تولید رب خانگی همه اصول بهداشتی در تولید و بسته بندی آن رعایت می شود در حالی که تولید رب صنعتی در کارخانه ‌های بزرگ تولید کننده رب و با استفاده از دستگاه های پیچیده و مجهز انجام می گردد.

رب ارگانیک نوعی رب گوجه فرنگی ممتاز است که توسط تولید کننده معتبر در بازار ارائه می شود و نسبت به انواع دیگر رب دارای میزان تولید کمتری است و به عنوان یک رب گوجه فرنگی خالص قیمت بالاتری نیز دارد.

بررسی بازار داخلی رب گوجه عالی

بررسی بازار داخلی رب گوجه عالی

رب گوجه فرنگی با کیفیت و عالی از جمله محصولاتی است که مصرف دایمی داشته و در کلیه فصول سال برای پخت و پز خانگی و رستورانی مورد نیاز می باشد. بازار داخلی این محصول همیشه دارای مشتری بوده و چنانچه رب گوجه از کیفیت بالایی برخوردار باشد همیشه خریداران زیادی برای آن در سطح بازار می توان یافت.

این محصول دارای انواع مختلفی از جمله رب صنعتی، سنتی و ارگانیک است که نوع صنعتی این محصول بیشتر جهت صادرات کاربرد دارد و نوع ارگانیک و سنتی بیشتر در بازارهای داخلی عرضه می ‌شود. قیمت این محصول در بازار داخلی رابطه مستقیمی با میزان عرضه و تقاضای آن دارد علاوه بر این نوع بسته بندی می تواند بر قیمت نهایی آن تاثیر گذار باشد و با افزایش صادرات نیز قیمت این محصول احتمالاً در بازار با افزایش مواجه خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما