قیمت عمده گوجه زیتونی سانتیاگو

گوجه زیتونی سانتیاگو یک گوجه فرنگی زیتونی عالی و استثنایی گلخانه ای است که فقط یک مورد شبیه به این گوجه در ایران وجود دارد که نام آن سانتلا نام دارد که هر کسی یکبار کشت کند این رقم پای ثابت کشت هر سالش حساب می شود مناسب کشت در گلخانه هیدروپونیک است.

قابلیت کشت بصورت نشاء است و امکان خیساندن و جوانه زنی بذر دارد و نوع رقم آن زودرس است زمان تقریبی برداشت محصول 60 الی 70 روز پس از کشت ان است

قیمت عمده گوجه زیتونی سانتیاگو

فواید گوجه فرنگی برای سلامتی

فواید گوجه فرنگی برای سلامتی گوجه فرنگی یک منبع غنی است که همه باید از آن استفاده کنند. متخصصان تغذیه گوجه فرنگی را با اسم مستعار غذای وظیفه شناس می شناسند که بی هیچ مرحله طی کردن مراحل آماده سازی پخت عملی ماورای تغذیه ای را انجام می دهد چرا که گوجه فرنگی ضد بیماری است و از بیماری ها جلوگیری می کند و فاکتورهای مورد نیاز بدن و سلامت را به تمام نقاط بدن می فرستد.

گوجه فرنگی شامل حدود 95٪ آب بوده و 5٪ باقیمانده را کربوهیدرات و فیبر تشکیل می دهد. گوجه ها حاوی مقدار قابل چشم گیری ویتامین های آ، ث، کا و خانواده ویتامین های ب است. مواد معدنی همچون پتاسیم، منگنز، منیزیم، مس و فسفر در گوجه فرنگی نیز وجود دارند.

این گیاه حاوی فیبر و پروتئین و مقداری ترکیبات درجه یک مانند لیکوپن است که به شدت برای سلامتی ما مفید می باشد. گوجه ها سرشار از ویتامین ث و دیگر آنتی اکسیدان هایی هستند که بر علیه رادیکال های آزاد مضر در بدن ما که با ایجاد سرطان می شوند، مبارزه می کنند. گوجه ها شامل پلی فنول هستند که یک ترکیب گیاهی و موثر در جلوگیری سرطان پروستات می باشد.

بتاکاروتن که در در گوجه ها موجود است همچنین خواص ضد سرطانی نیز دارند. گوجه زیتونی سانتیاگو پر بار ترین بذر گوجه چری در ایران عزیز ماست با گوجه هایی کشیده و خوشه هایی 100 تا 200 عددی موجود است.

رده بندی کیفی انواع گوجه زیتونی سانتیاگو

رده بندی کیفی انواع گوجه زیتونی سانتیاگو گوجه گیلاسی مجلسی پر فروش ترین گوجه فرنگی موجود در بازار است انواع مختلفی از گوجه های گیلاسی وجود دارد که گوجه گیلاسی دسته بندی شده یکی از این موارد است که به صورت استاندارد بسته بندی شده و تحویل به مشتریان می گردد.

روش های مختلفی برای ارائه و فروش گوجه فرنگی گیلاسی موجود است یکی از موارد مهم در قیمت گزاری گوجه گیلاسی نوع بذر آن است که با توجه به انواع زیاد بذر ها تنوع قیمت زیادی هم وجود دارد و مردم ایران با مراجعه به همین وب سایت ها و مراجعه به بخش لیست محصولات می توانند از گوجه گیلاسی بسته بندی با قیمتی فوق العاده و بی نظیر بهره مند شوند و از خرید خود نیز رضایت کافی و لازم را کسب نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما