قیمت روز گوجه گیلاسی بسته بندی

گوجه گیلاسی یکی از انواع گوجه فرنگی های مینیاتوری است که اندازه آن معمولاً از یک تا سه سانتی متر متغیر است و کاربرد آن بیشتر در تزیین سالاد می باشد. این گوجه تحت عناوین مینیاتوری یا چری نیز در بازار به صورت بسته‌بندی ارائه شده است و قیمت روز آن رابطه مستقیمی با میزان عرضه و تقاضا برای این محصول دارد. خریداران گوجه گیلاسی بسته بندی برای اطلاع دقیق از قیمت این محصول بایستی با فروشنده آن به طور مستقیم ارتباط داشته باشند.

قیمت روز گوجه گیلاسی بسته بندی

بررسی کیفی گوجه گیلاسی بسته بندی

بررسی کیفی گوجه گیلاسی بسته بندی

گوجه گیلاسی یکی از انواع مختلف میوه یا سبزی گوجه فرنگی است که تولید ان در داخل کشور ما بیشتر جهت اهداف صادراتی انجام می شود. این میوه از نظر کیفی تفاوت هایی با انواع گوجه های دیگر دارد که اندازه کوچک یکی از مهم ترین این تفاوت ها می باشد. در قسمت گوشتی این میوه حداقل میزان هسته وجود دارد و به همین خاطر در دسته سبزی ها قرار می گیرد.

این محصول دارای پوست بسیار نازکی است و ضخامت پوست آن برخلاف گوجه سایز ریز زیتونی نازک تر است به همین دلیل در چیدن و بسته بندی آن باید حداکثر دقت انجام گیرد. این محصول بسیار خوش رنگ است و استفاده از آن جهت تولید رب صرفه اقتصادی ندار هر چند از نظر میزان تولید رب می تواند بیشترین مقدار رب را از یک کیلوگرم از این گوجه در مقایسه با گوجه های دیگر به دست آورد.

نوه بسته بندی این محصول تاثیر قابل توجهی در فروش آن دارد و استفاده از بسته بندی های پلاستیکی از نوع شفاف برای فروش مناسب این محصول توصیه می گردد زیرا بیشتر باعث جلب توجه خریداران می شود و بازار پسندی آن را افزایش می دهد.

تولید کننده گوجه گیلاسی بسته بندی

تولید کننده گوجه گیلاسی بسته بندی

تولید کننده گوجه گیلاسی بسته بندی این محصول را با استفاده از بهترین و شیک ترین جعبه های پلاستیکی و مقوایی به بازار عرضه می کند به نحوی که خریداران می توانند جهت اهداف صادراتی گوجه ‌گیلاسی، به طور مستقیم از این بسته بندی استفاده نمایند. تولید گوجه گیلاسی توسط تولیدکننده این محصول در گلخانه انجام می شود و به همین دلیل کیفیت گوجه بسیار بالا می باشد.

خریداران این گوجه با کیفیت می ‌توانند به وب سایتی که توسط تولید کننده این محصول ارائه شده است مراجعه نمایند و اطلاعات مورد نیاز در مورد قیمت این محصول و انواع بسته بندی آن را به دست آورند سپس بر اساس نیاز خود سفارش خرید این محصول را اعلام کنند. اخذ سفارش خرید به صورت عمده می باشد و خریداران می توانند در کوتاه ترین زمان سفارش مورد نظر خود را دریافت کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما