قیمت انواع رب گوجه فرنگی خوش رنگ

رب گوجه فرنگی خوش  رنگ ،یکی از چاشنی های پرمصرف است .این چاشنی به خاطر رنگ و طعم آن ،در غذاهای ایرانی استفاده می کنند.رب گوجه فرنگی بهداشتی ،در کار خانه های معتبر ،آرم و تائید بهداشت دارد.رب گوجه فرنگی به دو صورت ،کارخانه ای وخانه ای درست می شود .در کار خانه  رب ها را ممکن است در قوطی ها وشیشه ها ویا پاکت می ریزند . که به ربی ،که در پاکت ریخته می شود رب گوجه فرنگی پاکتی  می گویند .قیمت رب بستگی به سفت وشل بودن آن دارد. 

قیمت انواع رب گوجه فرنگی خوش رنگ

مشخصات رب گوجه فرنگی درجه یک

مشخصات رب گوجه فرنگی درجه یک رب گوجه فرنگی خوب باید دارای رنگ ارغوانی ملایمی باشد اگر رنگ آن زیاد قرمز باشد از رنگ های مجاز خوراکی استفاده شده است.رب خوب باید سفت باشد اگر این رب رادر یخچال نگهداری کنیم،سفتی آن خوب مشخص می شود.اگر ،رب شل باشد زود خراب می شود وکپک می زند.در برخی از موارد ممکن است در رب از کدو استفاده کنند که در موقع درست کردن غذا ،اگر رب به صورت گلوله ،گلوله در آمد این رب دارای کدو است ، وبی کیفیت است.به نظر من بهترین رب ،ربی است که در خانه درست می کنیم چون از مواد داخل آن خبر داریم .واز مواد نگهدارنده نیز استفاده نمی کنیم .وقتی که گوجه ها را شستیم ،روی حرارت قرار می دهیم تا گوجه کمی پخته شود بعد آن را صاف می کنیم به طوری که دانه های ،آن از صافی رد نشود سپس آن را روی حرارت می گذاریم ،بعد از جوش آمدن کمی نمک اضافه می کنیم کمی که سفت شد کمی روغن مایع به آن اضافه می کنیم . هم به خاطر اینکه ته نگیرد وهم به خاطر آن که کپک نزند روغن مثل نگهدارنده عمل می کند.حالا دستگاهایی  هست که گوجه ها را بعد از اینکه شستیم آب آن را با همین دستگاهای آب گیری گوجه آب آن  را می گیریم . سپس مثل رب خانگی عمل می کنیم .این رب هم از لحاظ کیفیت مثل رب خانگی است .ولی ممکن است در همه جا امکان درست کردن رب نباشد .که در این صورت باید از رب هایی که مطمئن هستیم  استفاده کنیم.

سفارش انواع رب گوجه فرنگی خوش رنگ

سفارش انواع رب گوجه فرنگی خوش رنگ  ما چه خواسته باشیم از رب خانگی استفاده کنیم چه از  ، رب کارخانه ای باید توجه داشته باشیم .از ربی استفاده کنیم که در آن از گوجه کال استفاده نشده باشد .بعضی از افراد ممکن است برای سود خودشان هم که شده قسمتی از گوجه ،اگه کال باشد در رب استفاده کنند که آن سبزی گوجه دارای مواد سمی است که برای بدن ضرر دارد  .پس باید موقع خرید هوشیار باشیم.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما