فروش عمده رب گوجه فرنگی 10 کیلویی

رب به دو صورت صنعتی و سنتی تهیه می شود. برندهای مختلفی در حال حاضر در حال تولید و توزیع رب می باشند.

حالا چه به صورت عمده و یا کیلویی، آن را به فروش می رسانند. بعضی رب ها در قوطی ۱ کیلویی هستند و برخی دیگر را در شیشه می ریزند، اما رب گوجه فرنگی 10 کیلویی را اگر خانگی باشد در دبه ریخته و اگر صنعتی باشد آن را در حلب می ریزند.

معمولا اکثر رستوران ها به صورت عمده خریداری می کنند.

فروش عمده رب گوجه فرنگی 10 کیلویی

خوش رنگ کردن غذا با رب

خوش رنگ کردن غذا با رب رب چاشنی است که برای خوش رنگ کردن غذا به کار می برند، وقتی رنگ رب تیره و کدر باشد، در نتیجه رنگ غذا هم جالب نخواهد شد. پس برای اینکه رب ما خوش رنگ شود لازم است چندین نکته را رعایت کنیم.

۱- گوجه هایی خریداری کنیم که قرمز است و سبز و کال  نباشد، دقت کنیم موقع خرید گوجه گلخانه ای نخریم چون مناسب برای پخت رب نیستند. در غیر این صورت ربی که برای غذا بکار می بریم باعث می شود غذا بد رنگ شود.

۲-  وقتی رب می پزیم گاهی به لبه ی دیگ، رب می ماند و می سوزد. دقت کنیم آنها را داخل رب نریزیم چون باعث خراب شدن آن می شود و غذا رنگش بد می شود چون رب تیره بوده است.

۳- وقتی رب در حال پخت است، حرارت آن را کم و زیاد نکنیم و وقتی به غلظت رسید خاموشش کنیم.

۴- داخل آن روغن مایع بریزیم باعث خوش رنگی رب می شود. نکته قابل توجه این که هنگامی که داریم می پزیم این کار را انجام دهیم.

۵- قابلمه ای که برای پخت ازش استفاده می‌کنیم از جنس روی باشد.

معمولا خانم های خانه دار از رب گوجه فرنگی قوطی استفاده می کنند.

قیمت بهترین انواع رب گوجه فرنگی 10 کیلویی

قیمت بهترین انواع رب گوجه فرنگی 10 کیلویی اگر خواستار دانستن بهترین قیمت رب هستیم، باید به برخی سایت های معتبر مراجعه نماییم. در آنجا انواع و اقسام رب گوجه با وزن ها و بسته بندی های مختلف موجود می باشد.

اگر از کارخانه ای که تولید رب می کند مستقیم و بی واسطه خریداری نماییم، از نظر قیمت خیلی به نفعمان تمام می شود.

گاهی دیده شده تولید کنندگان با زدن کانال های تلگرامی و یا باز کردن صفحات در اینستاگرام ، از رب خود تبلیغ می کنند و قیمت آن را ذکر می کنند.

بعضی رب گوجه فرنگی فله ای را در دبه می ریزند و نگه می دارند که این کار کاملا غیر بهداشتی است.

و اگر وزارت بهداشت چنین چیزی را از کارخانه ای ببیند صد در صد آنجا را پلمپ می کند. پس تولید کننده ی رب باید پروانه ی بهداشت داشته باشد تا مشتری هایش زیاد شوند. باید بدانیم گول ظاهر زیبای بسته بندی ها را نخوریم و به تاریخ انقضای هر ربی که می خریم توجه کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما