فروش انواع گوجه چری گیلاسی

گوجه چری گیلاسی از دسته انواع گوجه های تزیینی بوده که بیشتر جهت تزیین سالاد و برخی غذاها مورد استفاده قرار می‌گیرد این گوجه و دارای سایز بسیار کوچکی نسبت به انواع گوجه های معمول است به طوری که اندازه آن از یک تا ۳ سانتیمتر متغیر سطح فروش انواع گوجه با قیمت مناسب و کیفیت عالی توسط فروشنده آن در سطح کشور انجام می‌شود و سفارش آن برای همه خریداران این محصول به راحتی و به روش‌های گوناگون فراهم است

فروش انواع گوجه چری گیلاسی

خواص گوجه فرنگی برای سلامت قلب

خواص گوجه فرنگی برای سلامت قلب

یکی از عوامل اصلی مرگ و میر در بسیاری از کشورهای جهان بیماری های قلبی می باشد که می تواند در اثر ضعف در فعالیت قلب و یا گرفتگی رگ های خونی ایجاد شود.

تحقیقات اخیر نشان داده است که آب گوجه فرنگی می تواند برای سلامت قلب بسیار موثر باشد به این شکل که مصرف این محصول می ‌تواند تاثیر قابل ملاحظه ای در کاهش فشار خون داشته باشد همچنین آب گوجه فرنگی می تواند سطح کلسترول خون را کاهش دهد و به این ترتیب از ایجاد پلاک های چربی بر روی دیواره رگ‌های خونی که به تدریج باعث گرفتگی آنها می شوند جلوگیری نماید.

ترکیباتی همچون کاروتنوئید، کلسیم و اسید گاما آمینوبوتیریک در گوجه فرنگی شناسایی شده‌اند که به عنوان عامل پیشگیری کننده از بیماری های قلبی عروقی می توانند موثر باشند علاوه بر این گوجه فرنگی سرشار از انواع آنتی اکسیدان ها است که به سلامت سلول های دیواره رگ‌های خونی کمک می نمایند و آنها را از آسیب رادیکال‌های آزاد محافظت می کنند.

همچنین گوجه فرنگی سرشار از ویتامین K می باشد که در انعقاد خون نقش کرده و به نوعی به فعالیت مناسب دستگاه گردش خون کمک می کند و فعالیت زیاد قلب ممتنعت می نماید.

بررسی بازار صادرات انواع گوجه چری گیلاسی

بررسی بازار صادرات انواع گوجه چری گیلاسی تولید گوجه گیلاسی در کشور ما به شکل گلخانه ای انجام می شود. این نوع گوجه که به گوجه زیتونی گلخانه ای نیز موسوم است علاوه بر تامین نیاز داخلی به کشورهایی همچون عراق و کشورهای حوزه خلیج فارس نیز صادر می گردد که از بسته بندی های ویژه ‌ای برای این کار استفاده می گردد.

گوجه زیتونی صادراتی قیمت بالاتری نسبت به انواع گوجه های دیگر داشته و صادرات آن از نظر سوددهی بسیار مناسب تر است به خصوص در شرایط کنونی که نرخ ارز بالا بوده و صادرات محصولات ایرانی صرفه اقتصادی بالایی دارد. بازار صادرات انواع این گوجه در کشورهای مورد نظر نیز مناسب می باشد و به همین خاطر فعالان صادرات محصولات کشاورزی می ‌توانند از این گوجه به عنوان گزینه مناسبی جهت معرفی به بازارهای خارجی استفاده کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما