فروش انواع رب گوجه طراوت

رب گوجه طراوت یک محصول طبیعی و بدون مواد نگهدارنده می باشد که در دمای پایین و خلاء با غلظت بالایی تولید می شود و دارای رنگ قرمز خوشرنگ می باشد که کاملاً طبیعی می باشد و هیچ گونه رنگ مصنوعی در آن به کار برده نشده است. فروش انواع رب گوجه طراوت به صورت عمده با قیمت مناسبی انجام می گیرد که با حذف واسطه گران می توان آن را با قیمت ارزان تری خریداری نمود.

فروش انواع رب گوجه طراوت

تفاوت رب خانگی و صنعتی

تفاوت رب خانگی و صنعتی

رب خانگی و صنعتی تفاوت های بسیاری دارند و البته رب های صنعتی به دلیل ویژگی های خاصی که دارند از کیفیت و مرغوبیت بالاتری برخوردار هستند.

  • رب های صنعتی به صورت بهداشتی تهیه می شوند و توسط دستگاه های مجهز و پیشرفته با بهترین کیفیت شستشو داده می شوند و با رعایت نکات بهداشتی بدون دخالت دست تولید می شوند ضمن اینکه این محصول پاستوریزه می شود و هیچ گونه میکروبی در ان وجود ندارد.
  • این محصول به دلیل تولید در دمای مناسب و یکنواخت و به کار گیری دستگاه های مناسب بسیار خوش رنگ است و رنگ آن نسبت به رب های صنعتی بسیار زیبا تر می باشد ضمن اینکه رنگ این رب طبیعی می باشد و مصرف کنندگان می توانند با چشیدن آن طبیعی بودن آن را تشخیص دهند زیرا رنگ های غذایی زبان را رنگ می کنند و البته این رنگ غیر طبیعی هستند و می توان به راحتی آنها را تشخیص داد.
  • رب های صنعتی طعم بسیار عالی دارند زیرا تولید آنها با رعایت استاندارد ها و با بهترین کیفیت انجام می گیرد و بر این اساس طعم بهتری به غذا های مختلف می دهند.
  • این محصول در بسته بندی های کاملا بهداشتی قرار می گیرد که در واقع این ویژگی بسیار مهم می باشد و همچنین این محصول زیر نظر وزارت بهداشت تهیه می شود و دارای مهر استاندارد و وزارت بهداشت می باشد که بهداشتی بودن و مرغوبیت آن را تائید می کند.

توزیع کنندگان انواع رب گوجه طراوت

توزیع کنندگان انواع رب گوجه طراوت

توزیع کننده انواع رب گوجه فرنگی کارخانه ای طراوت این محصول را با قیمت ویژه و ارزان در شهر های مختلف کشور پخش و توزیع می نماید که به دلیل کیفیت ممتاز و قیمت مناسب از استقبال خوبی برخوردار می باشد.

رب گوجه فرنگی شیشه ای از جمله انواع بسته بندی رب گوجه طراوت می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است و به دلیل هزینه بسته بندی کمتری که نسبت به نوع کنسروی دارد با قیمت پایین تری قابل خریداری می باشد.

شما می توانید این محصول را با قیمت ارزان و شگفت انگیز بن صورت عمده از سایت معتبر ما سفارش دهید زیرا این محصول در نازلترین قیمت به فروش می رسد و خرید آن بسیار به صرفه می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما